Wat doe je nu.....

Discussie in 'De lounge' gestart door stresskippetje, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oej das niet grappig. :( Veel suc6 voor je dochtertje!

Ik schipper tussen huishouden, kind en cavia. Die laatste is namelijk vermagerd door 1 of andere pijnlijke kwaal. En daarom moet ik hem nu dwangvoederen. Gelukkig niet om het half uur zoals gisteren want nu eet hij thank God weer zelf. Maar een caaf weegt ongeveer 1 kg maar die van mij woog nog maar 800 gram...arm beestje, ik hoop dat ie snel weer aansterkt!
    En vanmiddag een lekkere wandeling maken met Yelena want het is heerlijk weer hier in die mooie stad achtah de duineh.

2. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Ben zeeer langzaam wakker aan het worden. Schandalig lang geslapen. (maar ik zal het wel nodig gehad hebben)
    Ga nu als een wervelwind huishouden plannen.

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ff bijkomen met een bakkie.Net een uur bij de tandarts gezeten met mn dochter,ze had meer&meer verdoving nodig :confused: ,net zoveel als voor volwassene.Gelukkig is ze flink gebleven maar moest wel huilen tijdens het trekken,nu zit ze redelijk happy hier op de bank tv te kijken.
    Maar wat afschuwelijk om je kind pijn te zien lijden! :cry:
    Ik werd er gewoon beroerd van,gelukkig is het achter de rug.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    heb net gekookt en nu msne

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

zak pistachenootjes aan het leeg freten :oops:

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Wachten totdat mannetje het eten klaar heeft, dan eten en mijn zoontje naar bed brengen.

7. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Met een hand typen/scrollen met de andere hand de kat aaien die in de bureaula ligt :D

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Op de bank zitten met de laptop op mn schoot en Deal or no Deal aan het kijken.

9. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Nu even op ZP dan maar eens iets in huis doen, boodschappen halen en met mijn zoontje naar het consultatiebureau, hij moet weer een prik.....ahhhh

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Vanmorgen vaccinatie consult gehad bij huisarts,boodschappen gedaan,geklust :p en toen weer naar het zwembad voor zwemles.
    Ik ga zo Border Security kijken op Veronica.

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    *Kijkt naar je banner* moet jij niet nu babytjes maken ipv tv kijken? :p :)

Ik kijk nu tv, geen idee wat, ga zo mijn tandjes poetsen en op bed!

12. melloncollie

Ik ga: eten, douchen, dieren eten geven, als een speer richting oefenruimte om te oefenen met m'n band, bij schoonouders eten en dan....AC/DC IN AHOY ! :whistle:

Voor degenen onder ons die het niet kennen: http://www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w

13. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

woeii AC/DC! heb je misschien nog een kaartje over ;) hahaha :D

ik ben aan het werk thuis (gastouder), ga zo even gezellig met die kleine naar buiten.. lekker stukje wandelen en vanmiddag even naar de stad

14. melloncollie

Nope sorry :p We waren al verbaasd dat wij er uberhaupt door kwamen met die online kaartverkoop.

15. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

*zit te hopen dat het eten bij schoonouder heel verkeerd valt..* :evil:

hahaha :) grapje hoor! heeel veel plezier!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    ik heb net een lekker koppie koffie op:) zit nu naar mn mekkerende meissie te luisteren:) ze wil niet slapen.
    Verders had ik grote plannen voor vandaag om te poetsen, maar helaas. ben erg lui!
    Dalijk ATWT kijken, haha

17. melloncollie

al moet ik met een been en een arm minder, ik ga! er is een gehandicaptentribune, dus... :)

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zit even te internetten, tv kijken. Ga zo even een bakkie koffie zetten en daarna de laatste baby was wegstrijken. Zijn we met de kleertjes helemaal klaar.

19. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Zit te wachten tot mijn vriend eindelijk eens van z'n gesport thuis komt... We gaan boodschappen doen :D

20. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hier ook een wachtende!
    Wilde net onze muur gaan versieren met 18 schilderijtjes maar heeft de helft geen ophangoog! arghhh en echt geen zin om de meiden mee te nemen naar de stad..wachten maar dus al ben ik bang dat de winkels strax al dicht zijn. Geen idee waar je die stomme oogjes kunt kopen ook...

Deel Deze Pagina