Ik zit me hier het apelazerus te zoeken naar een nummer van een Film, zit de hele week al in mijn hoofd maar heb nog stees niet gevonden van wie het is grrrrr.
Hij is er nog niet! @#$%&* fitness... Ophangoogjes bij een bouwmarkt lijkt me dat je het snelst slaagt...
heb nu tv op de achtergrond aan staan, straks martijn flesje geven en dan koken en eten en naar vrienden van ons. morgen ochtend naar de kapper geen idee nog wat ik zal laten knippen, het is nu half lang met uitgezakte laagje's.
Zit te wachten tot de man thuis komt, dan even boodschappen doen en dan de rest van de avond niets, behalve even een frietje halen. Aaaaah heerlijk.
Nagenieten van AC/DC.......man wat een ENERGIE heeft die Angus op zijn leeftijd, echt pure rock 'n roll, geweldige show, geweldig veel bier, geweldig veel nekkramp, heerlijk! Nu even lekker in bad en straks een lekker hapje eten. Ondertussen Yelena naar mijn ouders brengen en me klaar maken voor nog een avondje rock 'n roll. Alleen dan zonder bier want vanavond zit ik zelf op de troon (ja, een drumkruk heet officieel een drumtroon )
Even internetten, voetbal kijken, koffie drinken met een roze koek en daarna boven op bed naar het schaatsen kijken.
Gisteren 2 heerlijke sets gespeeld met de band, voor het eerst sinds juli weer toen ik met mijn dikke buik achter het drumstel zat. Het was geweldig om weer te spelen, ik was doorweekt gewoon daarna en heb in m'n hempje buiten staan afkoelen Eenmaal thuis na een heerlijk bord macaroni ( van spelen krijg je trek) om 5.00 uur mijn nest maar eens opgezocht. Zometeen de kleine duivel weer ophalen bij opa en oma en een lekker stukje naar het strand met haar wandelen. Ook ff familytime in dit weekend hoor!
Ik zit nog even lekker niks te doen , aangezien ik over een paar uur de nachtdienst in moet... Getver, totaal geen zin.
Te kijken hoe mijn man en neefje aan het racen zijn op de wii en die verschrikkelijke trek aan het onderdrukken. Maar of ik dat vol hou?