Beetje surfen op internet/zwangerschapspagina met de tv als achtergrond geluid! En over een uurtje even een wandeling maken met de hond! Daarna weer terug kruipen achter de laptop voor wat administratief werk en natuurlijk zwangerschapspagina onderin de balk er bij
btje thuis rommelen, wasje, btje internetten, opruimen, lekker genieten van de rust nu iedereen op school en werk is.. tot half 3 dan..haha
Beetje vervelen hier, terwijl ik eigenlijk het huishouden moet gaan doen en moet gaan koken... Maar nog geen zin
Beetje forum checken.. heb van het weekend gewerkt en heb nu vrij, dus vandaag is mijn weekend! Heb gestofzogen maar dat is ook wel alles wat ik vandaag ga doen! Lekker puh! Huis is verder op orde.. (moet ik er wel even bijzeggen anders voel ik me schuldig.. hihi)
ik ben kwaad op mezelf omdat ik de spruiten te gaar heb laten worden en ga voor de 100e keer Pirates of the Caribbean kijken op het filmkanaal
AC/Dc bootleg luisteren, beetje msn-en en eten laten zakken....heb 4 tortilla's op en een griekse salade.
GTST aant kijken en hier rond aan snuffen onder het genot van een lekker kommetje bosvruchten yoghurt
Mmm yoghurt! Dat pak ik dadelijk ook maar eens Ik ben America's Next top model aan het kijken en ondertussen de hond zijn "puppie" weggooien omdat ie wil spelen En even hier in de lounge kijken.... Groetjes Cynthia
Ik heb eerlijk gezegd nog niks fatsoenlijks gedaan sinds ik thuis ben van mijn werk (17.30uur). Was van plan de was te doen maar heb koppijn en heb nergens zin in. Morgen is er weer een dag. (Dat zeg ik vaker maar daar heb ik mezelf mee, aan het einde vd week ligt er een berg was van heb ik jou daar )
Ik ben was aan het draaien.Straks ga ik naar de cardioloog met mn mannetje,daarna moeten we nog wat dingen regelen op het stadhuis.We gaan lekker fietsen naar de stad!
ik zit samen met mijn dochter op de bank, zij zit de teletubbies te kijken en ik ben wat aan het surfen.