Wat doe je nu.....

Discussie in 'De lounge' gestart door stresskippetje, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Yelena heeft me tot 10 uur laten uitslapen en dat was een zeer welkom cadeau! Ik ben nu nog ff een bekertje karnemelk aan het wegwerken en ff surfen op het net. Straks belt mijn leidinggevende terug om te beslissen over de stagiaire. Vind het reuze moeilijk want mijn gevoel zegt dat ze hier niet op har plek zit en dat ze eerst wat dingen van haar zelf moet gaan verwerken. Aan de andere kant word ik heel moe van haar omdat ze veel praat over die problemen. 't Is niet zo dat ik haar therapeut bent, ik ben har begeleider. Maarja ik vind het dus zo moeilijk om over een ander te beslissen, ik kan niet omgaan met de macht. Reuzemoeilijk, echt. Maar wie weet is het wel heel goed om har te laten stoppen. We zien wel.

Zo maar even een was aanzetten. Yelena ligt nu toch lekker in de box te spelen.

2. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Ik ben me aan het irriteren aan mijn vriend die dus weer eens een zak Turkse rijst heeft gekocht (wat ik totaaaaal niet kan lezen) en nu blijkt het risotto rijst te zijn pfffffffff nu heb ik snotrijst, en hem een sms gestuurd dat ie z'n rijst maar zelf kookt. (@#$%&* krijg spontaan hormonenaanval ervan)

3. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb een cdrom gekocht die ik vroeger heeeeel vaak heb gespeeld.. Zag hem liggen voor 5 euro dus moest hem eigenlijk wel hebben... Jeugdsentiment! Freddi Fish :D

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De katten hier een beetje in de gaten aan het houden, zitten heerlijk buiten te genieten van de zon :D

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik kijk Wordt u al geholpen.

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zit heerlijk met een kop thee in de tuin in de sunshine te laptoppen .. En die kleine zit heerlijk in de zandbak te spelen.. Wat een leven :D

7. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    Zit weer lekker achter de compie niks te doen nutteloos te surfen en een beetje hier rond te kijken en te dagen te tellen tot me derde aanwinst zich aandiend :)

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Tomb Raider aan het kijken!

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik zit (weer eens) weg te dromen tijdens het kijken van de geboorte foto's en ondertussen te kijken hoe mijn mannetje aan het vliegen is op de xbox 360 ;)(het blijven kinderen :p)

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik zit (lig) met de laptop op schoot op de bank, ondertussen huiswerk maken (boek vertalen van engels naar nederlands... tis maar wat je huiswerk noemt!) en mijn tent is top kijken!

11. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Oja dat wilde ik ook zien, maarja mannetje heeft de tv gekaapt met zijn spelletjes ;)

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    tja dat probleem ken ik.... opnemen?

13. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Opnemen hmm videorecorder hebben we hier nooit gehad ;) en helaas ook geen dvd recorder, spelletje is inmiddels uit maar voetbal staat aan, het gaat van kwaad naar erger ;)

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    aan het forummen ;) en karper dvdtje aant kijken met mn mannetje :)

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier forummen en op het motor forum forummen ;)

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Toets leren voor school , en het is zoooo saai ( recht ) dat ik flinke slaap van heb gekregen ..

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    lekker surfen,later vandaag bankzaken regelen.

18. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Nog even lekker forumen nu mannetje nog voetbal zit te kijken daarna gaan we ons bedje maar eens opzoeken (zit al een uur te gapen ;))

19. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    ik heb nachtdienst.... ideale manier om eens rustig het forum door te lezen!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    even forum doorneuzen, en dadelijk naar de jaarmarkt

Deel Deze Pagina