Net de badkamer schoongemaakt en zit nu even met een kop koffie achter de computer.. Staat nog een afwas op me te wachten :x en vanavond weer werken van 18.00 tot 00.30 uur... Maar ons kereltje ligt heerlijk te slapen dus ik geniet even van een lekker rustmoment
net alles opgeruimd en zit nu even achter de pc een appeltje te eten en ga dan stofzuigen,heb ik inmiddels gedaan en gedweild en ga daalijk boven aan de gang als Mart terug is.
Zat te wachten, totdat echtgenoot de kleine op bed heeft gelegd. Eindelijk iets kijken wat we doordeweeks hebben opgenomen. Valentijns-tompoes erbij ! 8) PS. hij is er inmiddels dus, doegie
Net gedouched dus ff op het forum dan mijn kleine mannetje even douchen en dan even wachten tot het grote mannetje thuis komt, is nu aan het werk en dan......? nog geen idee Prettige dag allemaal!
Alles opgeruimd,en de kelderkast voor de helft uitgedaan,de strijkplank staat klaar en ben nu de flessen aan het uitkoken.
wachten tot me man klaar is met de afwas. had ie allang kunnen zijn maar hij was allemaal veel te druk met zogezegd veel belangrijkere dingen ( niet dus) als ie klaar is gaan we lekker een ritje met de auto toeren en ergens wat drinken. nu vragen jullie je af waarom ik de afwas niet doe... nou heb al eten gemaakt. me dochter verschoond ( wat trouwens nog niet nodig was) en de fles gegeven
Wakker worden na een heerlijk dutje op de bank met mijn kat op mijn benen. Tennis staat aan en ga zo eens even kijken wat ik ga eten
Op dit moment dus even forummen. Man is aan het Wii-en, hoezo verslaafd? We hadden afgesproken samen op internet naar babykamers te gaan kijken, maar dat zal wel weer uitgesteld worden dan...