Ik ben me aan het irriteren aan mijn vriend. Die komt net bij een vriend van hem vandaan en die gast rookt als een ketter binnenshuis. Het lijkt wel of er een sjaggie binnen komt zetten, gatver! Beetje de lucht die vroeger na het stappen in je kleren hing.. En dan ook nog boos op mij worden dat ik er wat van zeg. Onder het mom van "ja jij ruikt alles gewoon heel sterk" Ik ben zwanger, geen speurhond verdomme!
op en neer aan het renne op de trap( kindje huilt zichzelf in slaap) als dat gebeurt is even stofzuigen en dan vind ik het wel weer gescheten voor vandaag. en ik zit paaseitjes te eten ( grrrrr had ik die stomme zak nu maar laten liggen in de winkel)
Surfen over internet, grote kerel verzorgen omdat hij ziek is en kleine kerel verzorgen omdat....tja hij nog zo klein is . Hier op het zwangerschapsforum aan het kijken en zo lekker een kopje thee zetten!
ja wenkbrauwen is ook niet leuk, maar die snor moet gewoon weg bij mij. Ben een beetje anti haar zeg maar. maar das offtopic. het is er nu in ieder geval af en ik ben nu flight plan aan het kijken.
Ik ben net klaar om naar mijn werk te gaan. Net op een ander forum gelezen dat iemand gister slecht nieuws heeft gekregen bij de eerste echo, dat maakt me een beetje bang voor mijn eerste echo volgende week.......