same here...en wachten tot het tijd is om naar huis te gaan...lekker weer eens een keertje frites eten
Ik ben nu ook Deal or no deal aan het kijken met een half oog onder het genot van een Opkikker drinkbouilon.
net terug uit de stad(jippie,koffer gekocht ),moet zo intake form invullen voor vaccinaties en ik heb nog geen warme hap voor vanavond.
Net eten gekookt voor vanavond en morgen is dat alvast klaar. Zo douchen en dan komt de kleine man thuis. Vanavond naar een feestje. Nu even op zp!
Ik drink een cola'tje en hang de psychotherapeut op msn uit: vriendin A. ligt in scheiding en vriendin B. zit al sinds januari met liefdesverdriet. Verder geniet ik van de rust, ik kwam vanochtend uit mijn dienst en Yelena ligt te maffen.
Ik ben aan't werk, maar tussendoor kijk ik even mijn mails ed na. En verder ben ik enorm aan't stressen omdat de verwarming thuis stuk is en die is waarschijnlijk niet voor het weekend hersteld gaat zijn.
Ik heb een hele berg papier rompslomp liggen voor de emigratie(bankzaken,belasting enz),daar ben ik vanmiddag wel zoet mee. Om 17u gaat dochterlief weer zwemmen.Oja,en tussendoor nog boodschappen doen.
Als een idioot alles poetsen en opruimen omdat er morgen mensen komen voor ons huis. Tussendoor natuurlijk gezellig met Lena spelen, die geen ene reet zin heeft om te gaan slapen.... Nu even lekker achter de comp