De hele dag gewerkt, zo ff koken en vanavond maar weer vroeg naar bed.... Kan maar niet genoeg slapen
Vriendlief is voetbal aan het kijken, dus heb een spreek verbod. Dus maar ff op ZP kijken of daar nog wat gebeurd is. Verveel me dood. Zo meteen lekker me bedje in.
Wat ben ik blij dat mijn vriend niet zo'n voetbalfan is hahah. Ik hang ook lekker op de bank op zp aant kijken en tv.
ben een beetje ziek. staks wordt er een lekker kopje thee voor me gezet veder een beetje aan het sufen op internet
lekker aan het forummen (hoe je het ook schrijft!) zo nog eventjes televisie kijken en dan lekker naar bed!
Muffins bakken voor mijn zoontje zijn verjaardag (en er inmiddels al 1 opgegeten) om uit te delen op school. Hij is vorige week 4 geworden!
Woehoe:visum binnen gekregen! Nu kunnen we lekker alles gaan opzeggen.Straks gaan we tapijt tegels loshalen voor missym. En oja,mn man betrapte net een inbreker op de galerij.
Nu even op ZP maar eigenlijk zou ik nu wat in huis moeten doen....... Vaatwasser keuken stofzuigen ramen lappen boodschappen noem maar op....pfffff alleen daar word ik al moe van ...haha
Vanmorgen heeft missy m een hoop spullen opgehaald dus ons huis is aardig leeg.Ik geniet nu vooral van de zon! Tis erg stil zonder mn dochter,die is logeren maar komt vanavond weer thuis.
laptop op schoot op dit forum lekker lezen en reageren. Ondertussen is er een irri programma op tv, maar anders is het ook zo stil hahaha
Net terug van een strandwandeling, samen met vriendlief. Nu even lekker achter mijn laptopje zitten en zo nog wat rommelen in huis.
Ik heb net een paar viooltjes in de tuin geplaats. Manlief is het weekend naar hamburg en verveel me ontzettend.