Ik hang op de bank, dochter ligt naast me paw patrol te kijken. Zoon is bij een vriendje spelen en komt zo thuis. En ik ga zo eten koken.
Tijdens het wachten tot de oven warm is zodat de lasagne er in kan zit ik te ZPen Bekijk bijlage 490597
Geen foto maar ik heb net mijn kledingkast uitgemest, 3 grote vuilniszakken vol kunnen weg *oeps*. Wat een ruimte!
Tis ook niet mijn ding(flauw). Maar dl vind het helemaal geweldig dus het staat elke dag op. *lang leve Netflix*
Wij kijken dit - of nou ja, half. We zijn ziek en hangen op de bank te chillen. Ik heb geen idee wat dit is; ik zit te whatsappen en met een schuin oog te forummen.
Zoon is ziek en we hangen op de bank onder zijn dekbedje. Zo maar wat te eten maken en hopen dat het er in blijft. Foto heb ik niet. Beeld maar in: veel rommel, overal zakdoekjes, beker drinken binnen handbereik, mama met wallen onder de ogen en zp op de telefoon, tv aan voor zoonlief.
Oh oeps ik dacht altijd dat ze muisvoeding zeiden haha. Maar die stemmetjes zijn ook niet om aan te horen.
Haha, met uitzondering van de laatste c helemaal goed hoor . Ot; ik zit op de laptop en kijk met een half oog naar een woonprogramma op tv. Ondertussen wacht ik op mijn man die zo uit z'n werk thuis komt.
Hier aan t wachten tot mijn man thuis is om bij onze vrienden te gaan eten en de zomervakantie te boeken. *zin in!*
Ik was eigenlijk het ikea duktig keukentje aan het uitpakken maar toen werden de boodschappen geleverd dus nu staat alles vol & door elkaar. Dus ik zit nu even hier, chips te eten.
Naar buiten te kijken en wachten op man, gaan zo lekker rondje rijden en onderweg een pizza doner scoren.
Wachten op de bezorger die komt met falafel schotel voor mij,man hamburgerschotel en kinderen patatjes. Ik had zooo geen puf meer om te koken