Eten (Oké ik speel een beetje vals, ik las dit topic, maakte de foto, maar kon hem niet uploaden vanaf telefoon dus nu ik weer bij de laptop zit is het eten al op )
Net gegeten met het gezin, nu uitbuiken op de bank, laptop op schoot.. Kop thee.. heb zin in vanalles! ja nog steeds.. gelukkig is er momenteel niet zoveel te snaaien in huis..
Al de hele dag in bed na operatie gisteren. Rtlxl, kijk en npo zijn al uitgespit. Dus nu aan het haken. Wil niet slapen anders lukt dat vannacht niet. En wachten tot het weer tijd is voor de pijnstillers. Op de helft van de tijd heb ik ze alweer nodig
Op mijn computerscherm op de ene helft het forum aan het lezen en de andere helft de nieuwste episode van The Blacklist aan het kijken
Ik lig inmiddels op de bank met RTL boulevard! Vriend is de kinders in bad/bed aan het gooien en dan gaan wij eten!
De jongste krijgt de fles. De andere twee liggen al op bed. Ondertussen kijk ik how to get away with murder.
Man legt de kinderen op bed, ik kijk masterchef en zit een beetje op de PC. Ga zo zelf maar eens eten
Kleine man in bed, ik lekker een dubble espresso en dan ga ik zo even naar de meubelboulevard om wat nieuws te scoren voor op onze nieuwe eettafel...
Ik zit in een donerzaak te wachten op ons eten. Had last van een behoorlijke treinstoring dus die heb ik wel verdiend
Ik hang op de bank en zit Star Trek te kijken. Ik kom weer lekker nerderig uit de hoek hiero.😂 Bekijk bijlage 490614
Ik zit op de gang bloed geirriteerd mijn jongste steeds terug naar bed te sturen die er al een uur continue uitkomt omdat hij me aan het uittesten is grrrrrrrrr
Toffe pantoffels! Ik kijk GTST en wacht tot het eten klaar is Ondertussen ben ik nog met een aantal dingen op de laptop bezig.
Ik lig in bad met mn telefoon en een reep chocola :') Straks verplaats in me naar de bank en doe ik hetzelfde met een heerlijk glaasje port erbij.. Druk dagje achter de rug
Ik lig op de bank, drink thee en eet een stukke noga. Ondertussen ben ik dd baby aan t vragen of ze wil komen ☺️. Ben t zat!