Wij zijn in de kinderboerderij! Ben alleen altijd doodsbang dat lama's spugen dus blijf mooi op afstand haha
Even kopje thee drinken! Net brood gehaald en een cadeautje voor m'n vader die morgen jarig is, nu is man naar zwemles met de oudste en ik heb de jongste even voor de tv gezet. Als ze terugkomen een broodje eten en dan proberen of de meiden allebei even willen slapen, dan kan ik namelijk ook even plat ☺️. Vanmiddag boodschappen ophalen bij het pick up point en lekker rommelen in huis.
Ik lig heerlijk in bad te relaxen met een glas kruidenthee en crackers kruidenboter met dikke plakken zalm, gewoon omdat het kan Heerlijk ontspannen na de hele week voor alle zieken in ons gezin gezorgd te hebben
Hoer bankhangen en nanny pc phee kijken met mijn zieke dochter. Mijn man is op de eettafel aan het werken.
Proberen dochterlief te voeden, maar volgens mij komt er heavy metal uit mijn borst zo is ze aan het headbangen!
Relaxen nu het huis weer schoon is en de was weg gewerkt. Ondertussen staan er groenten in de oven te roosteren en kijkt dochter Mickey mouse clubhuis. Man en zoon zijn naar de kapper