Ik zit naast mijn zoontje die ziek op de bank ligt. Hij kijkt wat Tv en slaapt af en toe en ik zit op zp, Facebook en met vriendinnen aan het appen.
Stoere sloffen Luna! Ik ben even aan het bijkomen van een dagje werken en wacht tot het eten klaar is. Lazy
De kinderen liggen net op bed, ik chill met poezel op de bank. (Hij moet zich altijd per se tussen mij en de bankkussens inproppen ) Zometeen stofzuigen en dan huiswerk maken. Geen zin.
Wat een mooi beestje! Ik zit hier een beetje moed te verzamelen voor morgen ochtend. We zijn een week ziek geweest met z'n allen. Moet morgen dus weer aan de bak. Zie er enorm tegen op, ben nog niet helemaal beter en voel me nog zwakjes. Wil geen terugval. Verder net de was gedaan, ga zo nog even lekker douchen.. Denk maar op tijd naar bed vandaag. Tenminste dat is het plan.
Nog even relax achter de laptop zitten voor ik naar mijn eerste cliënt rij (werk in de thuiszorg) Was er al om 05.45 uit omdat onze oudste moest spugen Mijn man blijft thuis tot mijn route klaar is dat is wel erg fijn!
ik lig met dochterlief op bed tv te kijken zij is vandaag een dagje vrij van school. straks samen even naar mijn werk toe koffie drinken en bespreken hoe ik woensdag weer ga starten maar 3wk ziektewet ...
Ik lig op de bank te wachten totdat het 8h is om de dochter dan weer even wakker te maken. Heb de hele nachten wekdienst gehouden, ze is gisteravond slecht gevallen en heeft lichte hersenschudding. Dus 2x in het zkh geweest vannacht, niet geslapen, ziek meisje, en 2 stuiterende kids die zo meteen uitgerust wakker gaan worden. Het wordt een leuke dag!
Even rondneuzen op zp genietend van een kopje earl grey. Straks naar een vergadering en de rest van de dag lekker vrij. Vanmiddag knutselen met zoon.
Ik ga zo even met de jongste naar intratuin om wat planten te kopen. Dochter logeert bij oma dus lekker rustig.