wat betekenen die cijvers op mijn kaart van de vk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michellle81, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    damens heb even een vraagje over de betekenis van een aantal cijvers op mijn kaart vorige keer stond er bij ingedaald met 34,6 cbibi in nu met 37,1 vibi?
    weten jullie wat dat betekend?

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hoi Michelle,

Je kan hier op de site het opzoeken.. Je moet dan naar stel een vraag aan de verloskundige gaan en daar boven staan allemaal vet gedrukte kopjes daar kan je dan opzoeken wat het betekend! Succes! Laatste loodjes spannend hoor!

Liefs

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je fundushoogte waarschijnlijk (dus de hoogte van je baarmoeder) doet ze het nav van een meetlint tegen je buik aanhouden opschrijven?

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Gaat over het indalen van je baby.

Cbibi, betekent caput (=hoofdje) beweeglijk in bekkeningang, oftwel je beebje is een stukje ingedaald. 34,6 betekent het aantal weken neem ik aan.

(C)vibi betekent vast in bekkeningang, oftwel je beeb is volledig ingedaald (bij 37,1 weken)

Hier kun je het eventueel nog verder nalezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=12105

5. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ik weet genoeg bedankt!
    dan betekend het dus dat ze helemaal ingedaald is ze zei er namelijk niet zoveel over vandaar ...

liefs michelle

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    klinkt logisch zo had ik het nog niet bekeken dat houden ze hier met tekeningen bij hihi

Deel Deze Pagina