Voor het eerst sinds lange tijd eens een rok aangeschaft. Maar met de aanschaf van de rok heb ik meteen een probleem: schoenen. Nu is het zo dat ik nauwelijks kuiten heb, gewoon echt smalle kuiten en smalle enkels, dus een enkellaars is al snel te wijd. Dit geldt ook meestal voor een hogere laars bij een te wijde schacht. Een pump daartegen maakt het mooi af, maar die staan vaker in de kast dan dat ze aan mijn voeten zullen zitten. Want even dagelijks op een pump lopen, nee, dat zal ik niet doen. Denk ik. De hak van de pump die ik heb gezien is 6 cm hoog, dus dat valt mee.
Ja, het kan allemaal Pumps vind ik nu wel koud.. Enkel laarsjes moet je staan, lange laarzen vind ik leuk En 6 cm valt reuze mee toch, daar kun je vast een dag op lopen
Kuiten gaan trainen Geintje hoor.... dat duurt te lang haha Maarre... het ligt een beetje aan het type rok?! Pumps kunnen naar mijn idee overal wel onder, panty aan en gaan met die banaan, 6cm is echt wel te doen een hele dag! Enkellaarsjes vind ik niet zo mooi onder een rok... wel weer mooi met een spijkerbroek oid. Hoge laarzen, mja... ligt ook aan de rok! en de rest vd outfit... het kan classy staan maar ook ordinair Ze hebben trouwens ook laarzen voor smalle kuiten, heb ik ook een paar van!
Hahahaha, ja, dat zou ik kunnen gaan doen he? Maar nee, het is genetisch bepaald, mijn moeder heeft ook van die smalle onderbeentjes 6 cm is inderdaad te doen, dat redt ik! Enkellaarsjes vind ik super bij een broek, heb een mooie broek met coating, daar zullen ze super bij staan, maar onder een rok vraag ik mij echt af hoor. Je ziet het overal, als je op internet kijkt zie je een rok en enkellaars Maar ik?? De hoge laars die ik heb gezien is eigenlijk heel gewoon. Geen poespas, van nubuck, Gabor. Schachtwijdte 34.5-35.5. Misschien alles bestellen en dan kijken wat er staat? Maar ondanks dat je je geld terug krijgt bij retour, houdt het vooraf betalen mij altijd wat tegen.
Je hebt ook laarzen speciaal voor smallere kuiten//benen. Er moeten toch wel (enkel)laarzen te vinden zijn voor smalle beentjes!!
Mja als de rok niet te lang is vind ik laarsen eigenlijk altijd wel mooi en zelden echt ordinair.. Dat ligt dan ook meer aan de rest van de outfit dan puur aan de laarzen Enkellaarsjes heb ik echt niks mee En met pumps.. Zelfde probleem als jij... Ze eindigen onderin de schoenenkast Ik heb altijd vrij simpele laarsen zonder al te veel opsmuk. Hooguit een gesp erop..
Mja als de rok niet te lang is vind ik laarsen eigenlijk altijd wel mooi en zelden echt ordinair.. Dat ligt dan ook meer aan de rest van de outfit dan puur aan de laarzen Enkellaarsjes heb ik echt niks mee En met pumps.. Zelfde probleem als jij... Ze eindigen onderin de schoenenkast Ik heb altijd vrij simpele laarsen zonder al te veel opsmuk. Hooguit een gesp erop..
Zou voor een hoge laars gaan, er zijn er genoeg te vinden met een smalle schachtwijdte. Ik vind een enkellaars vaak niet zo leuk staan onder een rok, ziet er snel een beetje ordi uit. En pumps kan natuurlijk wel, maar dat is op het moment weer een beetje koud.... Ik vind een legging of een dikke panty echt geen gezicht met pumps.
Ik heb hier een paar hoge laarzen staan, maar die zijn eigenlijk gewoon al afgetrapt ., met gesp. Ik heb ze erbij gepast, maar dat was werkelijk te hilarisch voor woorden!
Ik vind pumps juist mooi staan ook in de winter. Of hoge nette laarzen. Hier ook een smalle schacht. Eventueel ballerina's? Het ligt er eigenlijk aan hoe je rok eruit ziet.
Ligt aan het soort rok wat je hebt gekocht. Rokken tot aan de knie vind ik het mooist met enkel laarsjes of pumps. Rokken die korter zijn vind ik mooier met een wat hogere laars, maar een enkellaarsje zou ook kunnen.
ik heb hetzelfde gezeur. Mijn kuiten zijn maar 32 cm in omtrek en ik heb maat 39, dus vind maar eens laarzen met zo'n smalle schacht
Zoals gezegd, is het wel erg afhankelijk van wat voor rok het is! Enkellaarsjes vind ik zelden mooi onder een rok of jurk. Pumps zijn altijd goed maar voor nu echt te koud vind ik! Lange laarzen kun je vast wel vinden voor smalle kuiten... Je kunt ook ergens bestellen waar je niet vooraf hoeft te betalen! Kun je thuis op je gemak passen