Wat doe jij aan

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oh bedoel er niks verkeerds mee hoor ;)
    Jij schrijft dat je er niet aan moet denken er de hele dag netjes bij te lopen. Ik moet er niet aan denken in een trainingsbroek te lopen. Gewoon ander kledingidee lijkt me!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier hetzelfde!

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ok, je kwam zo kattig over;)
    Ik zeg niet dat ik er niet netjes bij loop de hele dag. Lijkt me alleen ongemakkelijk zitten de hele dag in je spijkerbroek of pantalon of wat dan ook als je thuis zit. Ik zit dan liever in een jurkje of een korte broek als ik toch de hele dag thuis zit.

Maar als je toch dagelijks naar buiten moet dan maakt het niet uit.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    ja ik schrijf het weleens zoals ik het denk en dan komt het niet zo over als ik had bedoeld. Maar goed. Hier ook genoeg jurkjes hoor, maar dan wel weer nette en geen strandflutjes. Die heb ik ook maar die zijn voor aan het strand :D

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Haha ik heb ook geen eens een trainingspak of huispak of hoe je zoiets mag noemen :) Ik kleed me gewoon elke dag aan, ook al ben ik de hele dag thuis en verwacht ik geen visite.

Heb vriendinnen die avonden en weekenden in een huispak rondlopen, maar persoonlijk vind ik het maar niets. Beetje armmoedig ook om steeds in hetzelfde rond te lopen (tenzij je er 5 hebt natuurlijk :D). Vind ook dat je er nog wel een beetje leuk uit mag zien voor je man ook al ben je thuis. Betekent natuurlijk ook weer niet dat ik elke dag in mij pumps door het huis heen huppel, maar gewoon een spijkerbroek en een leuk shirtje of zo.....

6. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ja hoor, als ik thuis ben moet alles uit wat strak zit.
    Dus bh strakke broek alles moet uit.
    En dan lekker in mijn slobberbroek.
    En als ik weer weg moet kleed ik me gewoon weer om.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    Hier gewoon de kleding die ik aan heb.(draag bijna altijd rokjes/jurkjes)
    Trainingsbroek draag ik alleen bij het sporten (duh) en bij het schoonmaken, verder nooit.
    Heb wel een aantal "huisrokjes" En dan bedoel ik strandachtige rokjes die ik in de tuin draag met een hempje bij mooi weer.
    Die hou ik gewoon aan als er iemand komt hoor!

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    Helemaal mijn idee!

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Vind het eigenlijk wel leuk om te lezen dat er veel zijn die zich thuis omkleden...
    Ik heb ook geen trainingspak of huispak.....
    Wel makkelijke broeken, maar die doe ik pas aan als ik gedouchd heb, en dat is pas laat in de avond.Daarna krijg ik geen visite meer.

Dus ja ook ik zit gewoon hele dagen in mijn nette kleren, en dan bedoel ik geen mantelpakjes ofzo ;).

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Zo helemaal mee eens!!
    En inderdaad, hier ook geen mantalpakjes, moet er niet aan denken zelfs!

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb geen trainingspak/huispak. Dus heb altijd mn gewone kleren aan.

Soms wel savonds na het douchen, vast mn pyjama aan. En als dr dan iemand komt, dan kleed ik me nog wel ff aan ;)

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hier ook hetzelfde, mn slobberbroek gaat igg wel uit als ik bezoek verwacht!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Als ze onverwachts angskomen kunnen ze me in mijn joggingpak verwachten. maar als we afgesproken hebben zorg ik dat ik er een beetje toonbaar uitzie in gewoon 'normale kleding'.

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik draag ook nooit een trainingspak, en draag mijn gewone kleding die ik overdag ook aan heb.... ziet er leuk uit dus...
    ik heb savonds als er verder niemand komt weleens een soort zomerbroek pyama aan... en een zwart hempje... of een roze.... heb ze in groen en roze dus....

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier hetzelfde. als ik toevallig mijn oude kloffie aan heb laat ik het zo en anders heb ik gewoon de kleren van overdag aan.

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Grappig om die verschillen te zien.
    Ik heb eigenlijk geen slobberbroeken of vesten of wat dan ook. Allemaal thuis gelaten toen ik ging samenwonen:D Ook geen pyjama's meegenomen.
    Zit er altyd wel netjes by thuis, zelfs trainingsbroeken die ik heb zien er netjes uit. Heb een roze van esprit en die is mn favoriet, die draag ik weleens met een hempje erboven. En die hempjes heb ik echt in alle kleuren, zitten erg lekker vind ik voor thuis.

Ben net ff naar de supermarkt geweest en hou niet gewoon mn kleren aan.

17. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Als ik thuis kom trek ik meestal direct m'n "makkelijke broek" aan. Ik heb een hond en al die haren aan m'n gewone broek vind ik niet fijn. Als er toevallig visite komt houd ik hem gewoon aan. Als wij op visite gaan dan houd ik wel m'n normale kleding aan.

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zit s'avonds na 19.00 vaak in een trainingbroek met makkelijk shirt.. Overdag nooit.

Krijgen we visite dan zorg ik dat ik er "leuk" uit zie en dus gewone kleding aan heb.

19. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik kleed me normaal gesproken altijd normaal aan overdag. Dan bedoel ik dus geen trainningsbroek ofzo.

Heel soms als ik zeker weet de deur niet uit te hoeven schiet ik iets makkelijks aan.

Als er dan onderwachts een vriendin aan de deur staat ga ik me niet omkleden hoor.

Deel Deze Pagina