Wat doe jij allemaal in de droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lt20, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Handdoeken, dekbedovertreksets, hoeslaken, boxershorts en ondergoed van mij ( de bh's niet ) en rompertjes.

2. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik doe de handdoeken, washandjes, hydrofiele luiers en washandjes, slabbetjes, ondergoed van mijn man en zijn spijkerbroeken in de droger. Heb ook een paar keer de hoeslakens erin gedaan, maar die krompen toch we erg veel.

Verder droog ik zoveel mogelijk buiten als het kan en anders op rekken op zolder en dekbedovertrekken en hoeslakens over de leuning van de zoldertrap.

3. Yelice

Yelice Niet meer actief

bijna alles! behalve dingen die echt niet mogen zoals wol en bepaalde andere stoffen.
    Ik doe het programma kastdroog dan is het net niet super droog en krimpt het ook niet.
    Ik zou niet zonder droger kunnen.
    Wij hebben geen extra kamer voor de was en in de tuin droogt het in de winter bijna niet

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Praktisch alles, behalve bepaalde gevoelige kleding.

Heb geen kamer over, geen tuin, maar op het balkon droogt het ook niet wanneer het winter is of regent.

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hier ongeveer alles;)
    Behalve kwetsbare kleding dan

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier alles, omdat ik geen ruimte heb om de kleren op te hangen.
    We hebben een appartement met een woonkamer, keuken - bijkeuken met kasten, badkamer en 2 slaapkamers.
    Overal is Mira de hele dag door, dus ik hang geen kleren op.
    Mira's kleren gaan apart in de droger op de baby-stand en de rest gewoon bij elkaar.

Nooit een probleem mee gehad trouwens.

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik gebruik de droger alleen als ik plaatsgebrek heb en veel was. Dan doe ik alles erin behalve handdoeken, heb een hekel aan zachte handdoeken. En nieuwe kleren doe ik er ook niet in.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Ik deed altijd alles in de droger en dat ding stond bij ons elke dag wel (een paar) keer aan.

Maar.. toen kreeg ik een afrekening van Essent, of ik wel even 840 euro wilde bij betalen. Dus nu droog ik alle was zolang het kan buiten of in de kamer (gelukkig een grote kamer).

Het gebruik van de droger is namelijk erg duur in het verbruik van stroom.

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier eigenlijk alleen handdoeken beddengoed en hydrofielen!

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier zowat alles, behalve bloezen, goede shirts, (spijker)broeken.
    Ik heb ook weinig ruimte om alles op te hangen..

11. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier gaan de handdoeken, sokken, dekbedovertrekken, lakens en spijkerbroeken in de droger. En Sem's pyjama's die geen plaatjes heben. Voor de rest hangen we alles op.

12. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Uhhh alles :D

Soms denk ik wel laat ik nou af en toe ook weer eens wat op een rekje doen.. maar ik vind die droger zo supermakkelijk. Heb het jaren zonder droger gedaan dus ik denk dat het daar door ook komt :)
    Tot nu toe nog niet echt kleding verpest, ja het krimpt wel iets, maar dat vind ik geen ramp, koop sowieso alles al wat ruimer voor de kinderen. En voor mezelf merk ik er weinig van. Mn ex liep er alleen wel over te klagen, maar daar heb ik geen last meer van ;)

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

de witte was op damesslipjes en bh's en luierpakjes na.

al het beddengoed.

knuffels, dekbedden zelf, kussens als ik die uitwas.

dekens en kleden van de katten en toen we een hond hadden.

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    alles, met uitzondering van krimpgevoelige zaken en truien.

De overhemden van mijn man zelfs, maar die komen doorgaans nog wat vochtig uit de droger, dat strijkt wat makkelijker ;)

Overigens was ik alleen in het weekend of draai ik als het echt moet 's avonds een wasje. Overdag staat mijn wasmachine en droger (maar ook de vaatwasser) niet aan.

15. Locusta

Locusta Niet meer actief

Zelfde hier :)

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik doe handdoeken, ondergoed, spijkerbroeken en sokken in de droger. De rest hang ik allemaal op

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

alles:) behalve wolachtige dingen

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Als het droog en wat warmer weer is droog ik alles buiten.
    Is het weer er niet naar, gaat alles in de droger.
    Ik let er dan wel op dat alle kleding binnenstebuiten is!

(behalve kleding wat er natuurlijk niet in mag, en bh's, en beddengoed hang ik altijd op)

19. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

De laatste weken alles :(
    Ben een beetje lui de laatste tijd ;)

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier enkel beddegoed, handdoeken, ondergoed en sokken.
    Dacht eerst dat het ook handig zou zijn voor de babykleding, maar vervolgens had ik een hele partij rompers die vreselijk krompen en niet meer pasten, (veranderden in maatje 44-50 ofzo, niet handig als dochterlief gelijk in 56 zit bij geboorte :().

Hier gaat alles aan de lijn verder en doorgaans neemt dat maar 5 minuten per was in beslag. Zo veel tijd bespaar je dus niet met de wasdroger, en het kost je wel een lieve duit meer, want het is het meest energiezuipende apparaat in je hele huishouden :(

Deel Deze Pagina