ik hang ook veel op maar als ik de droger gebruik doe ik er bijna alles in. Doe alleen kleding op lage temperatuur. Als je de normale temperatuur gebruikt krijg je van die mooie brede niet meer elastische shirtjs
- ondergoed en hemden - sokken - handdoeken - washandjes - doekjes - theedoeken - pyjama's - sommige t-shirts (niet allemaal) - dekbedovertrekken/ lakens en hopelijk vanaf mei ook andere kleine kleertjes.
Hier gaat alles op spijkerbroeken en kleding met strech (schrijf je dat zo?) na in de droger. Ik ben meer van het makkelijke dat ophangen is altijd een gedoe en duurt me te lang!
alles, gewoona alles behalve nieuwe dingen de eerste 2 keer niet en daarna wel. Gebreide dingen gooi ik er {meestal} niet in zelfs bh's gaan er gewoon in.
Alles behalve dure kleding en natuurlijk die dingen die niet geschikt zijn voor de droger. Oja en de sokken van de kinderen.. die krimpen namelijk erg.
Handdoeken, ondergoed, rompertjes, beddengoed, sokken, pyjama's, hydrofielluiers. Eigenlijk alleen bovenkleding en BH's niet
Handdoeken/ keukentextiel, beddengoed, ondergoed ( geen bh's en hempjes) Verder 2 stretchbroeken van mij.. De rest hang ik netjes op..