Mijn nichtje (toen een of twee jaar oud) deed een keer een paard na, ze blies heel hard, liet haar lippen mee trillen en schudde heel hard met haar hoofd. Nu iedere keer als ik een slechte bui heb, dan komt mijn man voor me staan, pakt hij mijn handen vast en dan moet ik net zolang een paard nadoen totdat ik helemaal in een deuk lig!
Ruzie zoeken met m'n man Ik kan zo'n kreng zijn, ik heb het ook alleen bij hem. Ze zeggen weleens dat degene die het dichtste bij je staat de hardste klappen krijgt he? Ik ga hem zo maar even een knuffel geven... Als er niemand is ga ik naar bed of op de bank liggen. Op m'n werk word ik heel stil en ga ik heel hard werken.
Als ik chagrijnig ben dan heb ik de neiging om te gaan schreeuwen tegen mijn man, tegen de hond bij alles wat mij niet zint. Daarna moet ik echt even diep in en uit ademen om rustig te worden. Als ik chagrijnig in de auto zit, ga ik het gaspedaal meer intrappen . Laat dan zien dat ik in een pisbui zit. En ga dan ook op iedere weggebruiker zitten schelden. En op mijn man, als die ernaast zit. Verder moet ik geen eten in de buurt hebben, want ik ben emotie-eter en kan nogal makkelijk iets pakken om te eten dan.
me vriend uitlokken en lekker op stang jagen hihi..gemeen he.. dan kan ik zo geirriteerd zijn, maar dan probeer ik even rustig te worden en is het vaak snel over.
In het (donkere) hoekje van de woonkamer zitten...:x Net zo lang tot het over is. Zelfs voor chocola ben ik dan te boos. Maar dan is het ook wel heel erg.
Even op de pc,beetje tijd voor mezelf. Maar heb ook wel vaak dat ik flink ga schoonmaken, 9 van de 10 keer niet eens zo erg want zo doe ik de binnenkant van me kastjes teminsten ook vaak genoeg Lekker de muziek aan en heel hard meeblèren. Meestal kom ik dan vanzelf op een punt dat ik me afvraag waarom ik nu eigenlijk chagrijnig was en kan ik om me eigen humeur meestal wel weer lachen. En niet te vergeten een schoon huis
Zoooo herkenbaar! Na 18 maanden proberen weer ongi... Ook al ben jij volgens mij 18 maanden niet ongi geweest? De frustratie van "weer niet gelukt" in combi met ongi worden met de daarbij horende duiveltjes in m'n hoofd... Pffff! Wat ik vanavond heb gedaan... Pizza eten en een fles wijn opengetrokken. En de Voice kids gekeken, zo lief! En VOORAL vriendlief ontzien. Ik wil geen dingen stuk maken die goed zijn, omdat ik last heb van hormonen. Hopelijk ben je de avond doorgekomen... Morgen is alles anders!