Inderdaad! En 9 van de 10 keer zijn dat bange 65 + ers. Die rijden normaal ook vaak als slakken. Ik heb vandaag nog zo'n slome voor me gehad. :x Maar natuurlijk niet alle oudere mensen rijden zo.
argh oude mensen in het verkeer......sorry maar vreselijk gewoon alhoewel ik heb wel eens een ouwetje gehad in zo'n scheurijzertje die mij zonder pardon achter zich liet toen het stoplicht op groen sprong...en ik nog trappen maar nee hoor!!
Aaargh, ja, of met 65 gaan invoegen op de snelweg 'lage snelheid is veilig', nee dus! Of van die mensen die met een slakkengang in de middelste baan blijven plakken als er 3 banen zijn. Volgens mij doen ze dat met de gedachte van 'zo hoef ik niet van baan te wisselen, nu zit ik in de 'gemiddelde' baan o.i.d. Omdat ze zo langzaam zijn, worden ze ook constant rechts ingehaald, maar nee hoor, lekker op diezelfde baan blijven.
Muziekje luisteren, Beetje bellen/smse en tegenwoordig.... Hyven op mn mobiel IDEAAL!! Gaat de tijd een stuk sneller!
Daar staat mijn man regelmatig vast, er is daar echt wel regelmatig een file. Vanuit de oprit moeten auto's invoegen, vandaar dat het er 90km is, is s'ochtends namelijk best wel een druk punt.
.. Of van die waardeloze vrachtwagenchauffeurs die met 99 km per uur een andere vrachtwagen in moeten halen die 98 km per uur rijdt. Daar kan ik zo verschrikkelijk goed op schelden!!
Ik heb het ook niet over precieze getallen he? Het gaat mij erom dat ze met een veel te lage snelheid op veel te drukke tijdstippen gaan inhalen. Daarnaast zie ik vrachtwagens (voor mijn gevoel) toch geregeld harder dan 85/90 rijden, dus ik vraag mij altijd af hoe het nou precies zit met die begrenzers? En kunnen ze dan misschien ook een soort begrenzer maken die ervoor zorgt dat ze niet in kunnen gaan halen of links kunnen gaan rijden?
Radio lekker hard en mee bleeereeeen...... Ik maak er gewoon een feestje van als ik vast sta. Soms kijken mensen wel heel raar mn auto in. Maar ach boeie ik heb lol
SLAPEN! Doorgaans zitten we in de file op de weg naar huis. En mn man rijd en ik kan toch al niet zo goed tegen die koplampen, daar krijg ik koppijn van nml.
Beetje om me heen kijken, met de radio meezingen, trommelen op mn stuur en kijken hoe gek de bestuurder voor of naast me zit te kijken als ik dat doe haha. Maakt me echt niks uit, ik heb lol en hun zitten chago in de auto
Gelukkig hebben we hier zelden files.. laatste keer dat ik in een file stond was in Duitsland.. Maar dan ga ik ook met alle liedjes meezingen!
lekker muziek luisteren en mensen kijken, wat ze doen, hoe hun gezichtsuitdrukking is als ze de file naderen, etc. soms sta ik in de file met dochterlief achterin, dan ben ik druk met haar bezighouden.