Mij er overheen zetten tot een moment dat het kan. Dan even flink huilen, een vriendin bellen of film kijken.
Ik ook! Alleen dan wel op een mega agressieve manier Hard schrobben, op m'n knieën dweilen dat soort dingen.. En als het kan meeblèren met muziek.
De chocolade invliegen (daarom dat ik die gewoon niet meer koop - wat er weer voor zorgt dat ik me nog ellendiger voel omdat er geen chocolade in huis is). Huilen. De muren oplopen.
Ik ga overdag poetsen of sporten, savonds stort ik m'n hart uit bij mijn man en gaan we lekker vroeg naar bed met een fles wijn en een goede film. De volgende dag ben ik dan weer vrolijk zoals altijd
Als ik mij ellendig voel omdat ik boos ben ga ik afwassen terwijl ik een vaatwasser heb. Ziek is dus gewoon slapen, op de bank liggen met een deken en tv kijken ellendig van verdriet door bijv. een overlijden ga ik een strand of boswandeling maken. En een potje janken dat lucht ook wel op.
Ligt eraan hoe ellendig is mij voel. Dingen die helpen; Flink huilen Iets lekker kopen en het meteen opeten Muziek flink aan en poetsen Stuk wandelen Huis opruimen (als mijn huis is opgeruimd is mijn hoofd dat ook) Huilfilm kijken Shoppen voor iets dat ik al lange tijd wil hebben
als ik ruzie heb met manlief ...vertrek ik naar zolder om te gaan strijken (waar ik eigelijk een hekel aan heb) Als ik gewoon zelf een rotdag heb, kijk ik de dvd's van Full House...en eventueel met een lekker potje janken.