Schoonmaken! En als mijn zoontje niet thuis is dan trek ik een fles wijn open. Gelukkig heb ik juist totaal geen honger wanneer ik me ellendig voel. Krijg dan geen hap binnen. Oh, en als ik nog auto moet rijden dan zet ik de muziek lekker hard aan.
Ligt eraan waardoor ik me ellendig voel. Ben ik ziek dan blijf ik gewoon de hele dag op bed of op de bank liggen en me ontzettend zielig voelen. Als ik verdrietig ben dan krop ik dat op totdat eindelijk de bom barst en dan heel hard huilen, meestal bij een vriend(in). Als ik boos ben ga ik alles eten wat los en vast zit. Eerlijk gezegd heb ik dan ook de neiging om dingen kapot te maken, maar dat doe ik nooit want dat vind ik te ver gaan. Wandelen wil trouwens ook wel goed helpen bij zowel verdriet als boosheid.
Hardlopen. Maar nu niet met de dikke buik natuurlijk. Nu lig ik liever op de bank met wat te haken en een serie aan op Netflix. Oh, en keihard muziek luisteren. Vooral wat zwaardere klassieke muziek. Rachmaninov's pianoconcerten. Of de Sacre van Stravinsky.
ligt eraan waardoor ik me ellendig voel: Ben ik ziek, ga ik hangen op de bank, mijn bed en doe rustig wat klusjes in huis. Als ik boos ben ga ik poetsen, ben ik boos op mijn man ga ik naar bed of weg. Ben ik verdrietig dan kijk ik tv of zoiets.
Lachfilms kijken Of super flauwe hysterische series ( favoriet Believe Nothing - Wikipedia, the free encyclopedia ) Dat kan me zelfs helemaal uit een paniekaanval halen
Wandelen met de hond ergens waar het doodstil is en geen mensen komen. Hard muziek draaien. Sporten. Flauwekul tv kijken/topics lezen. Klussen. Lang warm douchen na een wijntje en dan lekker bij mijn man kruipen.
Een warm bad nemen en een goed boek meenemen om te proberen mijn gedachten te verzetten. Als dat niet effectief is ( en mijn mannetje is niet thuis, zoals nu) ga ik hier maar wat spuien.