Hier vandaag zo'n dag... Ik start aanstaande maandag met EMDR en blijkbaar vind mijn onderbewustzijn het nodig om daaraan voorafgaand de nachtmerries op standje ultrahoog te zetten.. Dus ik probeer mezelf bezig te houden met ditjes en datjes. Net lekker gewandeld in het zonnetje terwijl zoontje bloemetjes aan het onthoofden ("plukken") was. Ik denk ik over een uurtje zoontje meeneem op zijn loopfiets en op het gemakje terug naar school van dochter wandel. Ik moet mezelf echt afleiden vandaag want mijn gedachten blijven maar in de rondte cirkelen.
Geld uitgeven werkt hier het best. Gelukkig is mijn bankrekening niey om van te balen anders zouden we in een mooi cirkeltje zitten
Toen de hond leefde heerlijk gaan wandelen en uitwaaien. Nu is het babies inladen en heerlijk gaan wandelen en uitwaaien. Of op de bank kruipen en een heerlijke foute, romantische, komische film en flinke bak popcorn erbij.
Eten, en normaal gesproken ook nog roken. Die laatste ben ik nu 3 dagen geleden mee gestopt D!), en met het stresseten wil ik ook graag stoppen. Ik moet maar iets anders verzinnen wat te doen wanneer ik me vervelend voel.
Meestal ga ik dan lelijk doen tegen mijn man Ik ga naar de sauna, alleen, daar kan ik zoooo van genieten dat ik weer blij thuiskom.