Wat doe jij als je je vervelend voelt?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Allerliefste Schuurpapier hielp mij net herinneren aan mijn lievelingsoplossing als ik mij k.t voel; wijn😍😂

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hmmm....
    - uithuilen bij mijn man of mijn moeder via de telefoon
    - in mijn eentje huilen, mezelf even vreselijk zielig voelen en mezelf er dan weer uit praten
    - klagen bij beste vriendinnetje over de app of als het kan in het echt

En bij meer een rotgevoel-maar-niet-direct-zo-verdrietig-dat-je-moet-huilen:

-alsnog bovenste drie
    - uitwaaien met de hond, heel end lopen
    - muziek hard en heel hard meebrullen (werkt vooral goed bij boosheid)
    - escapistisch gedrag vertonen met netflix/computerspelletje/fanfiction/forums ;)
    - als het te plannen valt: sociaal contact met vriendinnen of familie, maar dat moet maar net kunnen
    - mocht er toevallig training zijn, dan voetbal. Werkt prima tegen baalmomenten

Drank en drugs versterken emoties nogal; als ik iets gebruik dan liever als ik me al goed voel :)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ligt eraan waarom ik me vervelend voel. Als het is doordat een ander mij een rotgevoel geeft, praat ik (lees; heb ik woorden met) diegene...Toevallig vandaag gebeurd met mijn leidinggevende. Dat zat mij zó dwars, dat die vandaag de volle laag heeft gekregen van mij.

luchtte enorm op :D Voelde me ook gelijk niet meer vervelend.

Bij andere rotdingen, waar je niks aan kunt veranderen, ga ik wandelen met de hond, lees een leuk boek, neem een hete douche en ga lekker op tijd naar bed.

4. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik ga meestal dan lekker met de hond wandelen of muziek luisteren. Met mooi weer zoals vandaag dan ben ik lekker in de tuin bezig met bloemen en planten. Gezellig maken in de tuin daar word ik echt blij van.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.556
    14.105
    113
    Vrouw
    Eten, nouja meer vreten.
    Shoppen
    Vakanties uitzoeken
    En als ik mezelf echt in de weg zit dan boek ik een paar vliegtickets, op die manier heb ik dan weer iets leuks in het vooruitzicht en dat kan mijn hele dag weer goed maken.

6. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Hahaha 😂😂😂

7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Shoppen werkt bij mij nooit. Dan voel ik me daarna weer kut dat ik zoveel geld heb uitgegeven. 😒

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Shoppen
    Goede dramafilm kijken
    Naar vriendinnen

9. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Sporten, schoonmaken, shoppen

10. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Mezelf afzonderen en naar deprimerende muziek luisteren. Vaak werkt het ook inspirerend en ga ik wat schrijven. Vreetwerk en shoppen werken niet, ik pijnig mezelf altijd met veel zelfmedelijden tot ik ga relativeren en op een andere manier ga denken.

11. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Shoppen , harde muziek en lekker luid mee zingen , huis op zijn kop zetten en alles schoonmaken ( doe ik meestal als ik boos ben op mijn man) 😂
    Met de hond flink lopen meestal app ik ff een vriendin of ze ff komt lopen met haar hond.. doet zei ook al ze zich ff klote voelt en krijg ik app of we ff met de honden gaan lopen 😊
    Op de bank liggen en Netflix met zielige drama film of als ik er ook nog moe bij ben ff uurtje slapen maar dat gebeurt niet zo heel vaak ..
    deze week klote week gehad en gelukkig wel weer positief afgesloten...😊

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home
    Shoppen

13. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Het huis uitgaan met of zonder de kindjes.
    Muziek!
    Shoppen
    Bellen met een vriend of vriendin

14. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Shoppen. Soms alleen online, waarbij ik van alles in Mn mandje gooi en vervolgens niet koop (iets fijner voor je saldo).

Of YouTube filmpjes kijken van make-up looks, reviews, vlogs.

15. Manque

Manque Niet meer actief

Stap in de auto en ga door de polder rijden met radio 4 aan.

16. Treez

Treez Niet meer actief

- Een hele lange wandeling met de honden in het bos.
    - Sporten.
    - In bad met een glas wijn en een goed boek.
    - In de tuin werken en dan het liefst de meest modderigste klusjes.

17. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik maak het gezellig thuis. Hapje drankje, film met mijn man. Extra knuffelen met de kinderen.

18. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    - ik pak een fles wijn en opzuipen maar! terwijl ik naar zielige liedjes luister. Als ik naar Nederlandse muziek luister weet ik dat ik me ^@& voel, haha.
    Ik kan dir een hele avond doen, en verwerk gelijk al mijn emoties Door middel van de verschillende liedjes. Op het einde van de avond dans ik vrolijk Door de kamer met een fuckyou attitude, kleed me mooi aan en tut me op en ga aan de martini. Heerlijk zulke avondjes

- met de auto gewoon ergens en nergens heen
    - wandelen, naar het water toe.
    - vriendin bellen
    - het van een psychologische kant bekijken en neurologische verklaringen zoeken.
    - gewoon niet aan denken

Deel Deze Pagina