Wat doe jij als je man/vriend vreemdgaat?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Als mijn man vreemd zou gaan dan zou ik al zijn botjes in zijn lichaam breken :D

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Mijn vriend heeft wel sex gehad met anderen toen we echt net uit elkaar waren. Hier heb ik niet heel veel moeite mee. Het is niet zo netjes van hem en dat weet hij zelf ook.
    Hij heeft gezoend met een ander toen we nog bij elkaar waren tijdens een ruzie. Hier heb ik wel moeite mee.

Hij heeft ook nog steeds niet mijn volledige vertrouwen, maar hij heeft wel alles zelf tot in details opgebiecht en dat scheelde wel enorm veel.

Als hij echt zou vreemdgaan midden in een relatie... dan is het echt einde relatie.

O ja mijn reactie.. ik heb hem geslagen... :S

3. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn spullen uit het huis gooien en hij komt er nooit meer in.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik zeg altijd tegen hem: als ik erachter kom dat je vreemdgaat, hak ik em eraf... Maar in het echt doe ik dat uiteraad niet.

Ik zou ontzettend verdrietig zijn als ik erachter zou komen, en waarschijnlijk ook erg boos. Of ik weg zou gaan? Geen idee... Ligt er misschien ook aan "hoe" hij vreemd is gegaan: is hij verliefd op die andere vrouw, of was het iets eenmaligs? Dat eerste zou ik denk ik erger vinden dan een zgn "ongelukje".

Het vertrouwen zou daarna ook weer enorm moeten groeien denk ik, als ik zou blijven.. Als het al ooit weer terug komt. En zonder vertrouwen is er geen sprake van een relatie.

Met andere woorden: ik zou niet weten wat ik zou doen.

5. susy26

susy26 Niet meer actief

phoe,, ja denk toch ook wel dat ik dan zoiets heb, daar is de deur. En ook is me vertrouwen dan weg in hem... das moelijk...denk dat het dan toch niks meer word.

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pff hoop niet dat ik er ooit voor kom te staan.. Al denk ik van niet.. Mijn vriend is belazerd door zn ex en dat heeft hem zoveel pijn gedaan dat ik niet geloof dat hij dat een ander aan zou doen..

Mocht hij het wel doen.. Tsjaa.. Denk dat ik hem met een koekenpan het huis uitjaag.. Al z'n spullen uit het raam flikker.
    En mezelf daarna ga bezatten en dagen huilen :p
    En met wie hij vreemdgaat.. Ligt eraan, ken ik haar niet dan doe ik niks.. Ist mn beste vriendin dan heeft ze een probleempje en betrap ik ze... Dan sta ik niet voor mezelf in :D

Ow enne een tweede kans.. Nee denk niet dat dat werkt.. Heb dan geen vertrouwen meer en ik ken mezelf, dan moet hij in iedere discussie horen wattie heeft gedaan en dat werkt ook niet echt..

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    het vertrouwen is dan weg. en vertrouwen is wel het meest belangrijkste in een relatie, dus wat mij betreft: exit!

Deel Deze Pagina