Onze buren waar we veel overlast van hebben! Vragen/verbieden met water spelen in de tuin omdat hun was in de tuin hangt ik ben echt zo witheet dat ik dacht even jullie mening, Het vervelende vind ik nog het ordinaire lijntje door de tuin hangt aan mijn schutting waar zij niet aan mee hebben betaald! Waarschijnlijk ben ik onredelijk maar ik klaag nooit zelfs niet nu ze met 5 volwassen en 10 kinderen in een eensgezinswoning zitten omdat het ramadan is...en de kinderen spelen tot 3u snachts buiten en nou spelen mijn kinderen gewoon lief met water krijg je dit!
Ik zou gewoon met water spelen. Je kunt wel even voor jullie beginnen waarschuwen zodat ze de was kunnen binnenhalen en zoveel mogelijk proberen om het water netjes in je eigen tuin te houden. Over het waslijntje zelf zou ik mij niet te druk maken...
Gewoon blijven spelen hoor, het is toch niet dat heel hun was kletsnat word ofzo, en daarbij t is lekker weer en droogt toch ook zo weer!
Nou, ik vind het eerlijk gezegd ook nogal irritant als de buurkinderen water over de schutting spuiten over mijn was heen. Met water spelen prima, maar laat het wel in je eigen tuin, dat breng ik mijn kinderen ook bij. Me laten verbieden de kinderen in onze eigen tuin met water te laten spelen gaat me ook te ver, daar hebben ze niets over te zeggen.
Maar wat doen jullie kinderen dan dat er zoveel water over de schutting op hun was zou komen? Of begrijp ik het verkeerd? Ik zou gewoon lekker met water gaan spelen. En zeggen tegen de kinderen dat ze wel even uit moeten kijken voor de was.
Er komt kennelijk afentoe als ze plonzen of met waterpistool schieten een druppeltje door de schutting (niet overheen)
Gewoon zeggen dat zij niks met de schutting mogen doen. Dus ook geen waslijntje.... Net zo kinderachtig terug doen
Als het een druppeltje is af en toe vind ik dat ze wel overdrijven. Ik zou gewoon duidelijk tegen mijn kinderen zeggen dat ze niet die kant op mogen schieten enz.
Dat heb ik ook gedaan oudste is 6 middelste 5 jongste 3 dus dat begrijpen ze best ik denk omdat we zoveel last van ze hebben en weinig klagen dat dit even verkeerd viel bij mij.
Ik had geantwoord dat ze niet moet zeuren zolang ze zelf haar kinderen en die van anderen herrie laten maken op belachelijke tijdstippen. Kom op zeg het is maar een druppeltje water...
Ik heb alleen eens gehad dat mijn wasgoed eind van de middag zeiknat werd door een plens water over de schutting, dat vond ik nogal irritant. Maar als het een paar druppels zijn en ze normaal nogal voor overlast zorgen waar je ook niet over klaagt, kan ik me voorstellen dat je je ergert aan zo'n opmerking of vraag.
Als het water van jou kinderen binnen jou tuin blijft prima. Als het idd bij de buurvrouw komt en haar was wordt weer nat dan snap ik dat wel... En dat zij nu ramadan vieren stoort jou blijkbaar? Je kunt net zoveel laat hebben van 1 danvan 7.. Wees allemaal even volwassen
Misschien gewoon ff met ze gaan praten ipv hier zeuren. Ja wij zitten nu ook tot 00.00/01.00 uur in de tuin met 8 volwassenen en 10 kinderen, boeiuh,
Als ik gewoon met ze had kunnen praten had ik dat allang gedaan maar ik vind het vervelend maar laat het zo het is 3x per jaar ik overleef het wel maar dan verwacht ik dus ook van hun kant dat ze niet overal over zeuren! Dan neem ik aan dat jij je kinderen niet constant ruzie laat maken of de achterdeur dichtdoet zodat de kinderen gaan gillen en krijsen dat ze naar binnen willen terwijl jij binnen bent , want zo normaal is het niet op dat tijdstip ook al vind jij het "boeiuh"
Dat zijn ramadan hebben stoort mij niet wel dat ze om die reden zoveel overlast veroorzaken van mijn overburen heb ik acceptabele "last "en die vieren het ook dus het hoeft niet op die manier.