Als ik echt niet kan slapen dan durf ik wel eens mijn kussens over te gooien naar het voeteneind en dan daar gaan liggen. Slaap echt wel lekker dan.
En daar gaat je weer, lig al 1,5 uur op de bank Mijzelf te ergeren en 2 katten op mijn voeten die wonderbaarlijk genoeg al paar keer luid lagen te snurken! De kleine slaapkoppies Misschien toch maar een beetje honing (iew) proberen om mijn keel fijner aan te laten voelen
Niks, afgezien van plassen dan, ik blijf fijn liggen tot zo'n bui overgaat Gewoon niet dwingend van: JE MOET SLAPEN; nee, ik moet helemaal niks. Overdag moet ik. 's Nachts mag ik dat lekker helemaal zelf bepalen. Ik lig zacht, warm, hoef-niet-te-plassen, lekker zo onder de dekens, heerlijk. Slaap je niet - dan rust je toch uit. Hmmm, wat lekker, zzzzzzzzzzzzzzz. Dan ben ik gewoon al weg. Ik maak helaas te weinig slaapuren om daadwerkelijk uitgerust te kunnen zijn. Hierdoor ben ik vrijwel altijd moe en als de situatie het toe laat, ben ik gewoon vrijwel direct in dromenland. Ik mis de periodes waarin ik gewoon 12 uur per dag kon slapen Nu slaap ik ongeveer 6-7 uur per nacht (en dan vaak niet in 1 geheel); terwijl ik er overduidelijk 9 nodig heb. Ik weet nu al dat ik in mijn kraamperiode de boel flink ga lopen 'uitmelken' en de klok rond ga proberen te slapen Niemand mag mij, in theorie, dan storen. De zorg voor het huishouden, mijn peuter en de baby wordt grotendeels opgevangen door mijn partner en kraamzorg en ik hoop dat ik dan gewoon lekker onder zeil kan Soms breng ik mijn kereltje naar zijn opa en oma, zodat we 1 nachtje kunnen bijslapen. Maar dat is 1x per 2-3 maanden ofzo. Opa en oma vinden het heerlijk als hij blijft slapen, dus dan voelt het niet bezwaard en laat ik hem met een gerust hart achter. Ik mis hem dan overigens wel, maar weet dat hij goed zit. *kan gerust nog 5 uur slapen nu* Al schenk je 6 koppen koffie voor mij in, zodra ik in bed stap ben ik weg