Haarkleur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daphne, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mijn vriend en ik waren allebei blond als baby zijnde. Mitchell is geboren met een hoofd vol donker haar. Zou dit nog blond kunnen worden, of zou hij donkere haartjes blijven houden. Ik vind het namelijk wel leuk staan, dat donkere.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het kan best nog licht worden.
    Iman is zwart geboren en is nu bruin.
    Mijn nichtje had een hoofd vol donker haar bij de geboorte en was na een paar maanden niet blond maar wit haha... Afwachten meid!

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn is ook geboren met donker haar. Voorop haar hoofdje is het nog donker, maar achter op haar bolletje wordt het al witblond.
    Dus kan best veranderen hoor. Lynn is al haar haren ook verloren toen ze zo'n 2 maand was, had opeens een kale beeb. :D

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn zoon en dochter hadden allebei een grote bos pikzwart haar bij de geboorte.
    mijn zoon had het na een jaar echt licht blond, en nu is het donkerblond.
    en mijn dochter had het een tijdlang bruinig, donkerblond.
    het kan alle kanten op, het zijn net toverballen ;)

5. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Mijn man is heel donker en ik ben heel blond. Yeline was bij dr geboorte gitzwart na 4 maanden werd ze steeds blonder :)

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben ook donker geboren en later bijna wit geworden en later weer wat donkerder

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Mijn zoontje is geboren met veel donker haar. Dat haar viel snel uit. Nu is hij zo blond als maar kan. Zie het verschil in mijn album.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ik had óveral zwart haar, ook op mn ruggetje terwijl ik niet te vroeg geboren ben ofzo. Ik was net n aapje :) . Toen ik 2 was had ik lichtblond haar en toen ik 5 was werd t al donkerder en heb nu donker/as blond van mezelf.

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Cyenna had ook een koppie met zwart haar toen ze geboren was. Na 4 maanden is dat uitgevallen helaas en nu heeft ze lichtbruin haar.
    M'n man en ik waren vroeger allebei blond, dus denk dat het bij haar ook nog wel lichter wordt.

10. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Mijn man is geboren met donker haar, dit werd blond, tot zijn 7e ofzo, toen is het weer zwart geworden, en gebleven :)
    Ilias heeft nu bruin haar met een wat rossige gloed. Ik zou het heel mooi vinden als het zo bleef maar het kan nog alle kanten op dus....

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    M'n nichtje werd met pikzwart haar geboren, en is nu 16 jaar later hoogblond ;)

12. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Mn vriend was donker en altijd donker gebleven, ik was blond, en later donker geworden..

luca is donker geboren, en begint nu wat blonder te worden.

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    onze beeb wordt van voren ook al kaal....dus denk dat ze binenn korte tijd ook alles kwijt is :(

Deel Deze Pagina