Wij zijn nu aan het verbouwen. De hele benedenverdieping wordt gerenoveed en een nieuwe keuken. Ik ga met de 3 kindjes toch echt weg als het kan. Ten eerste is het een bende en ten tweede kunnen de werklui ook niet prettig werken met rondlopende kids. De vloer wordt nu geschuurd en geolied en we moeten nu 48 uur uit huis zijn. Daar ga ik niet bij zijn,...
Ik vind het wel heel spannend als ik zo alle ervaringen lees Stof had ik eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht bijvoorbeeld
Het sloopwerk maakt de meeste herrie. Dan kan je je zoontje misschien even ergens naartoe brengen. zelf ben ik liever thuis als ze bezig zijn. als ze weer gaan opbouwen heb je vaak minder last van de herrie. wel zou ik als ze gaan slopen handdoeken voor de slaapkamerdeuren leggen en emmer water neerzetten zodat het stof minder in de slaapkamers komt. verder goed de deuren naar de slaapkamers en eoonkamer dichthouden. Scheelt je een hoop stof. (Al ligt er nog overal stof, maar wel minder)
Toen onze badkamer verbouwd werd was mijn man erbij. Ik was meestal gewoon werken. Als ik vrij was ging ik wel wat helpen.
thuis. tijdens de 2 dagen dat de oude badkamer eruit gesloopt werd heeft man 2 vrije dagen opgenomen en ben ik met dochter en hond bij mijn ouders in huis gaan zitten overdag. die herrie en de stof vond ik niet zo'n goed idee voor de kleine ( toen 11 maanden oud ) maar de dagen daarna niet echt overlast meer gehad ( maar prettig is anders )
Ik heb afgelopen week tijdens de renovatie van de badkamer gezorgd dat ik altijd op het werk was. Iets te veel miserie gehad en kwaad moeten worden voor de aannemer eindelijk zijn werk wilde komen doen. Ik had dus echt geen zin om hem onder ogen te komen. Bij de verbouwingen van de afgelopen twee jaar, gaven wij de sleutel aan de aannemer omdat we geen verlof konden nemen en thuiswerken terwijl heel de benedenverdieping uitgebroken wordt was niet echt een optie. Nu woon ik wel in een klein dorp en kenden we de aannemer via-via dus was de afspraak sleutel-in-de-brievenbus gewoon heel handig.
wij doen alles altijd zelf . maar mochten we een bulte geld winnen en alles laten doen dan zou ik er toch bij willen zijn. gewoon in en andere ruimte ze zijn met een badkamer toch niet in je hele huis bezig. en met dit weer lekker in de tuin. qua sloopstof doe ik altijd natte lakens of handdoeken voor de deuren en een sluis maken met plastig wrkt ook echt heel erg goed. al vind je jaren later het stof nog haha
Als er niemand is om op het huis te passen blijf ik zelf thuis (ik vind het geen prettig idee met vreemden in huis waar verder niemand bij is). anders ben ik heel snel weg!