haai meiden vraagje Mijn dochtertje van 3 heeft al een grote periode ontzettend last met poepen het was eindelijk onder controle met medicatie en alles. NU heb ik dus net ontdekt dat ze inwendig een onwijs grote aambei heeft zitten en scheurtjes in de anus volgens mij doet dat ontzettend zeer waardoor ze dus nu weer niet poept en niet te genieten is ze mopperd de hele dag :S en zo is ze normaal neit en aangezien eht nu vrijdag avond is.. Moet ik hier mee naar de huisartsenpost of kan dit wachten tot na het weekend? Mag ze aanmbeien zalf ofso? ik weet het niet mijn aambeien na mijn bevalling zijn van zelf over gegaan heb daar niks aan gedaan maar hij is wel flink groot .. zeg maar. ik vind het zooo zielig
Als ze er last van heeft, zou ik zeker even de HA-post bellen, want straks durft ze weer niet te poepen van de pijn, raakt ze verstopt, gaat het nog meer pijn doen etc. en ben je weer terug bij af. Of en wat voor zalfjes je bij kinderen mag gebruiken, weet ik niet.
Ze is gelukkig rustig gaan slapen ik ga direct morgen ochtend de HAPA bellen want volgens mij heeft ze echt pijn en wil echt niet dat het weer zo erg wordt als het was.