Mijn kinderen hebben deze week al vakantie. Ik werk gewoon 3 dagen. Als gastouder dus heb een heel programma waar mijn eigen kinderen dus ook van profiteren. Morgen gaan de kinderen met hun nichtjes, opa en oma bowlen en patat eten. Ik heb dan een vrije middag. Ik denk dat ik de stad even in ga. We gaan nog naar een museum in hoorn en ik denk ook dat we het bakkerijmuseum in medemblik mee pakken dit weekend. Vorige week museumkaarten binnen gekregen dus kunnen we mooi gaan gebruiken.
Wij gaan volgende week een midweek naar het Vennebos. Ik heb er zin in. Temperatuur ziet er prima uit, dus ik hoop op nog een zonnetje erbij en dan lekker veel buiten.
Wij gaan lekker een midweekje naar een huisje in de Eifel. Wandelen door de bossen, een wildpark bezoeken, naar een dinosaurusmuseum en ik denk een dagje Phantasialand of Eifelpark. Misschien nog een middagje Monschau of zo. En ‘s avonds lekker spelletjes doen en films kijken.
Gister ben ik met de kinderen naar een indoor speeltuin geweest Vandaag gewerkt. Kids spelen nu met vriendjes Morgenochtend misschien de bios, smiddags moet ik werken en savonds Donderdag geen planning Vrijdag vertrek ik zonder man & kinderen naar Turkije voor 8dgn, dus wat ze dan en in het weekend gaan doen: geen idee. Vast iets leuks.
Helemaal geen uitjes op de planning! We zien wel wat de dag brengt.. afhankelijk van het weer zullen de jongens of lekker buiten gaan spelen of ze hangen lekker binnen . Meestal gaan we wel even ergens op visite bij opa en oma, iets bakken, thuis film kijken en we kunnen lekker naar het bos of eventueel naar de intratuin voor de kerstshow. Vorige week zijn we al naar de Efteling geweest en de kerstvakantie gaan we op vakantie.
We gaan zaterdag naar de Efteling. Zondag heeft zoon een kinderfeestje en is hij bijna de hele dag in Blijdorp. Jongste dochter gaat de midweek uit logeren. Oudste dochter en man moeten gewoon werken, dus hier zal ook niet zo veel gebeuren doordeweeks. Heb net wel met zoon afgesproken dat we een filmavond en slaapfeestje in de woonkamer doen. En ik denk dat ik een keer met hem het bos in ga. De McDonalds zal ook zeker een keer voorbijkomen.
Jongste is vrijdag al vrij ivm studiedag. Dan ploegen we het huis aan kant. Zaterdag zwemt de jongste af voor haar A diploma en zondag vieren we de verjaardag van mijn vader. De week erna geen planning oid. Gewoon lekker uitrusten en doen waar we zin in hebben. Middelste puber moet maandagmiddag werken. Ik ben vrij maar mijn man moet gewoon de hele week werken. Maandag na de herfstvakantie is jongste ook vrij ivm studiedag maar dan gaat ze mee naar mijn werk.
Vrijdag om 12.00u begint onze vakantie. Zaterdag gaan we gourmetten bij lieve vrienden en slapen we daar. Zondagochtend rijden we vanuit hen naar Duitsland. Hebben we voor een aantal dagen een air bnb huisje. Mijn vader woont in Duitsland en ieder jaar gaan we in een vakantie daar naartoe om een paar dagen met elkaar te genieten. We zien elkaar sinds 2 jaar weer. Daarvoor elkaar zo'n 25 jaar niet gezien. Dus heel erg veel zin in!
Wij zijn in de zomer naar de Eifel geweest en Phantasialand is geweldig en ook het dinosauruspark was erg leuk. Ik weet niet of het voor jullie te ver is maar GONDWANA in Schiffsweiler is ook erg leuk voor als het regenachtig is.
Volgende week een midweek naar CP. Heb elke avond een ander restaurant gereserveerd. Als we thuiskomen nog met schoonouders uit eten.
Wij gaan komend weekend naar Duinrell, met een vereniging waar we lid van zijn. Ik heb verder niet zoveel met die mensen, maar je kunt er de meeste tijd gewoon je eigen gang gaan en de kinderen verheugen zich er mateloos op. Volgende week moet ik gewoon werken, de rest is vrij. Ik denk dat mijn man wat gaat klussen in en om het huis. Het tweede weekend willen we ook nog erop uit met de camper. Ik weet nog niet waarheen, hangt ook nog een beetje van het weer af.
Wij hebben een huis geboekt in de Ardennen zonder dat de kinderen het weten. Zit een biljarttafel in en een sauna, 3 slaapkamers en dat voor maar 750 euro. Voor donderdag heb ik een woordzoeker gemaakt met als oplossing, pak je koffer in. Heel benieuwd naar hun reactie!
Hier staat op het programma: - museum met de oudste en z'n beste vriend (andere 2 uit spelen die dag) - kinderen logeren bij opa en oma (dan ga ik samen met man uit eten) - nichtje komt een dagje spelen - 1 dag weg met z'n allen, dat zal wel een museum worden. - 2 verjaardagen. En de vakantie is alweer meer dan om Zo'n week is niets...
Ja, die staat zeker in de planning, wel een stukje rijden, maar we zijn er al 2 keer geweest en de kinderen vinden het er geweldig. Maar dat dinopark bij de Teufelsschlucht is dus ook wel leuk?
Succes! Wij hebben hem er ook net uitgesloopt. Samen met heel veel andere dingen in ons nieuwe huis, ben gaaaar