Hallo, Weet iemand of het ook mogelijk is dat je een lichte bloeding hebt vlak VOOR je eisprong? Ik heb namelijk de afgelopen vier dagen ovulatietesten gebruikt, geen een keer ook maar in de buurt van positief geweest. En nu had ik vanmorgen ineens wat bloedverlies. Heel minimaal. Precies hetzelfde als wat ik normaalgesproken een dag NA mijn ovulatie heb Ook andere symptomen (vruchtbaar slijm en steek links onderin mijn buik) heb ik in de afgelopen dagen wel gehad, maar ik dacht niet dat ik mijn eisprong al gehad zou kunnen hebben zonder een positieve ovutest. Dat is me namelijk nog nooit eerder overkomen. Ik heb hetzelfde merk gebruikt als de afgelopen jaren.... Die andere symptomen zijn bij mij altijd nogal vaag aanwezig, niet overduidelijk. Maar dat bloed, daar kun je niet echt omheen. Dus vandaar mijn vraag: zou die bloeding ergens anders van kunnen komen dan van mijn eisprong? Ik zit ook in dubio over doortesten of niet, want het kost nu eenmaal een boel geld, die testen Alvast bedankt voor het meedenken
Het kan hoor, dan is je follikel al gebarsten maar je ei nog niet gesprongen. Dan is de follikel zeg maar nog niet helemaal kapot, maar bloed wel een beetje. Ik had het ook altijd voor/tijdens/na mijn eisprong dat bloedverlies. Kon geen kwaad aldus mijn gyn.
Ha Panter, Super bedankt voor je antwoord. Nooit geweten dat je ook VOOR je eisprong kan bloeden. Ik probeerde het te beredeneren, maar het leek mij logischer dat het tijdens de ovulatie gebeurt, en misschien iets later naar buiten komt. Ik heb tot nu toe dan ook altijd alleen pas NA mijn eisprong een bloeding gehad. Maar jouw verklaring klinkt ook heel logisch. En je hebt voor mij het besluit makkelijk gemaakt om toch nog even door te gaan met testen. Vooral omdat mijn test van gisteren toch wel iets meer richting positief leek te gaan. En meestal zie ik het wel opbouwen in de ovutesten, dus wellicht krijg ik mijn ei pas vandaag of morgen ofzo. Ik ben dus erg blij met jouw reactie! Dank je wel, als het deze ronde raak mag zijn, stuur ik jou een persoonlijk bedankje
Ha Panter, Nou, je hebt gelijk hoor. Vandaag had ik een positieve ovulatietest! Dankzij jou heb ik nog een keer getest, anders was ik nu op het wachtbankje gaan zitten Super bedankt dus, ik ben je echt heel erg dankbaar!
Ik kan je dus ook vertellen dat het wel degelijk mogelijk is maar dat weet je inmiddels dus al... Ik had precies hetzelfde en ging er dus vanuit dat ik mijn ovulatie had gehad. Netjes nog 2 dagen gewacht met klussen want ik was pas 4 maanden daarvoor bevallen.......en de afspraak met de HA voor de AC stond al gepland. Zie onderschrift...ben dus mooi zwanger geraakt en heb het de eerste 6 weken niet eens geweten omdat ik er van overtuigd was dat m'n eisprong toen al geweest was...mooi niet dus! Succes meid!!
Ha Kitty, Sjonge, dat is wat zeg, zomaar ineens een cadeautje op die manier Ik hoop zo dat het voor mij ook eindelijk goed gaat uitpakken dit keer. Aan mijn inzet zal het in ieder geval niet liggen , vooral dankzij Panter dus Gisterenavond nog even flink mijn best gedaan. Ik hoop dat ik ml vanavond nog een keer kan overhalen, en dan maar hopen op een goed resultaat. Panter, ik lees net even wat op jouw website, wat heb jij het zwaar meid! Ik leef heel erg met je mee Ik kan me jouw gevoelens zo goed voorstellen, en ik herken er ook heel erg veel in (vooral dat van een soort van hopen op een ongeluk omdat het leven zo zwaar is). Sterkte, ik ga zo even kijken hoe ik daar op jouw blog een berichtje achter kan laten. Liefs en een dikke knuffel van mij voor jou