Wat doe jij in je slaap?

Discussie in 'De lounge' gestart door spikkeltje, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik heb al mijn hele leven last van zeer realistische dromen. Ik kan dus ineens opstaan, alle lampen aan doen en de spin gaan zoeken die net over mijn hoofd liep! Ik zag hem, voelde hem en zweer bij hoog en laag dat hij er liep.
    Mijn vriend moet me altijd overtuigen dat dat niet kan omdat het ten eerste donker is, en ten tweede omdat ik al diep lag te snurken.

Vaak zat wordt ik wakker en is mijn tandenborstel verdwenen, dan moet ik maar weer in de WCpot kijken en tadaaaaa, daar ligt ie. Heb ook altijd een voorraad tandenborstels in huis.

Verder praat ik in mijn slaap en mijn vriend tandenknarst en snurkt als een malle.

Verder alles goed hier :D

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Heel herkenbaar :D

3. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Hahaha, dat doen wij ook altijd, nogmaals vragen wat er ge zegt wordt, en dan meerdere keren achter elkaar, en dan wordt je half wakker, je beseft dat je iets debiels ge zegt heb, dan is het: "laat maar...."

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    dochter praat en wandelt in haar slaap.

Ik vroeger ook. Nu niet meer gelukkig

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik: praat,snurk en heel soms slaapwandelen.
    vriend: oww heel genant, die heeft al 2 keer in de hoek staan piesen omdat hij dacht dat hij op de wc stond..oeps

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik praat in mn slaap :D

Ga ook wel eens aan de wandel voordeur moet dus ook altijd op slot want ga gerust de straat op hahaha.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Mijn vent slaapwandeld en praat in zn slaap..

Dat slaapwandelen heeft tot behoorlijke nachtelijke accefietjes geleid maar gelukkig is het een stuk minder nu haha.

ikzelf praat in mijn slaap

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    wij praten alle vier in de slaap
    ik knarsetand erbij mijn wederhelft snurkt
    onze kinderen bonken
    dus snachts erg druk hier bij ons in huis ;) haha
    onze oudste slaap wandeld heel soms
    wij hebben dit allebeide vroeger ook gedaan

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Als kind slaapwandelde ik. Wel eens van me moeder gehoord dat ik voor de tv in de huiskamer wilden gaan plassen. tja..

Gelukkig komt het de laatste jaren niet meer voor maar het kon wel eens gebeuren dat ik midden in de nacht me zelf stond aan te kleden:D en dan in eens van wakker werd van wat ben ik toch aan het doen????

Ik kende me vriend net en ik sliep lekker. Ik weet het nog omdat ik ergens ook weer wakker werd. Van je zus staat voor de deur om 3 uur s nachts haha. Tja natuurlijk stond ze daar niet.

Toen mijn zoon net geboren was. ( heb het hier ook al gelezen) ging op zoek naar me zoon. Ik dacht dat hij dan kwijt was of iets en was volledig in paniek van waar is ARUN ik me bed helemaal na kijken. Hij lag natuurlijk in zijn bedje. Nu jaren later begin ik te beseffen dat moeder worden ook door gaat in je slaap of iets.

ik was naar een maar paar maanden opgenomen op de paas. ( postnatale en borderline. En werd daar wakker s nachts en ging wederom naar hem op zoek.

Hoe zo geen moeder gevoelens was dus 24 per dag met hem bezig...:)

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier was het toen ik thuis woonde echt van de zotte met mij,,,

zal ff een opsomming geven van de ergste dingen die ik heb gedaa:

* in een wasmand met schone was staan plassen..
    * in de kelderkast alles overop getrokken en alle zakken chips op de grond gegooid
    * van de trap gevallen, de avond me pols nog kunnen bewegen en de volgende dag tog maar naar zh en pols op 2 plekke gebroken....
    * kei hard staan schreeuwen op de overloop dat hele blok wakker was
    * me zusje de haren uit het hoofd getrokken...
    * raam ingegooid van de schuurdeur... toen ouders vergeten was de knip op de voordeur te doen....

Verder weet ik het ff niet meer

nu gelukkig niks meer...

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ow, sorry hoor, maar ik lig echt helemaal in een deuk hier!!!

Ikzelf ben vrij rustig, snurk niet eens. Behalve in de zwangerschap...

Mijn broertje vroeger... Wij zaten 's avonds tv te kijken en zien op een gegeven moment mijn broertje richting de straat lopen:$:$:$ Mijn ouders hem ophalen, vragen wat hij wilde doen, moest hij plassen. De wc was de hele andere kant op:cool:

Mijn man doet zo heeeeeel af en toe praten in zijn slaap. Dat gebeurt zo weinig dat als het gebeurt ik niet gelijk doorheb dat hij slaapt!!! De laatste keer, alweer ruim een jaar geleden. Hij zei wat en ik sliep heel vast maar werd (geïrriteerd) wakker en vroeg 'm: wat zei je. Hij herhaalde het nog een keer, ik begreep 'm niet dus nog maar weer: wat zei je??? Dit herhaalde zich nog een keer of 2 voordat ik besefte dat hij sliep en het dus vast niet belangrijk was;):p....

12. Kim1987

Kim1987 Lid

15 jul 2010
    63
    0
    0
    Maastricht
    Ik praat ook in mn slaap. Paar dagen geleden schrok mn vriend wakker omdat ik riep 'laat me niet met die vreemde mensen meegaan' pas nadat mn vriend zei 'natuurlijk niet' en me vasthield stopte ik met herhalen :)

13. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik praat veel in mijn slaap. Verder valt het wel mee geloof ik ;).

Mijn broertje slaap wandelde vroeger veel. Een keer stond hij van bovenaan de trap naar beneden te plassen. M'n moeder durfde niet te roepen, bang dat hij zou vallen. Toen is ze met een emmer boven haar hoofd de trap op gelopen :D

14. silvermist

silvermist Niet meer actief

ik praat in mijn slaap en hele verhalen, zo is mijn man ooit te laat op zijn werk gekomen omdat het gesprek te grappig was zei hij :cool: hij mocht van mij niet weg want ik moest zijn nagels nog lakken :( manlief antwoorde met: nagels lakken? ik: ja heb een nieuwe rose kleur dus ga nou even zitten ;) (ik haat rose)

verder doe ik aan knarsetanden maar is sinds de geboorte een heel stuk minder geworden

dochterlief bonkt met haar hoofd en praat in haar slaap

manlief is gewoon irritant met snurken, kraken, blazen, wiebelen met zijn voeten etc

verder alles oke hier :cool:

15. ik praat in mijn slaap en als ik nachtmerries heb kan ik gillen of ineens rechtop zitten. Een keer was ik zo erg geschrokken in een droom dat ik gillend bovenop mijn vriend ben gaan liggen. Het moment dat je dan wakker word en beseft wat je aan het doen bent is altijd zo apart haha :)

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    :D:D:D:D HAHAHAHAHA ik lig echt serieus helemaal dubbel hahahaha

Naar buiten kijken! Zie hem helemaal staan met zn hoofd onder de gordijnen door naar een luik staren whahahaha.

Echt heel leuk om dit te lezen!:D Mijn super chaggie/verdrietige bui (door all you need is love) is echt helemaal voorbij! Tranen in me ogen van het lachen!

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Enige wat ik doe is praten in mijn slaap, verder probeerd vriend seks met mij te hebben in zijn slaap. Ook vroeg hij me eens om de pinguïns van het balkon te halen anders werden ze te koud:D of hij doet hele rare toeters na en dan echt heel hard

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    beetje tandenknarsen. af en toe praat ik in mijn slaap, maar vroeger deed ik dat wel veel meer. mijn man praat weleens in zijn slaap, maar meestal komt er dan gelijk een heel tafereel bij. dekens van het bed trekken, lampen aan, heel het bed aftasten op zoek naar beestjes. of omhoog springen en de poten van het bed vastgrijpen, omdat hij geen remmen meer heeft in zijn auto?????? maargoed is eigenlijk wel grappig

19. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik schop, sla en duw mijn man regelmatig het bed uit. Er ligt nu een kussen tussen ons in, schijnt te helpen:D

20. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik ben met vlagen een hele actieve slaapwandelaar. Niet echt leuk, ik doe af en toe rare dingen... Daarnaast ben ik ook altijd gebroken in periodes dat ik veel wandel, je rust toch niet echt. Gelukkig doe ik het momenteel haast niet!

Deel Deze Pagina