Wat doe jij in je slaap?

Discussie in 'De lounge' gestart door spikkeltje, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    ik praat alleen maar in mijn slaap. Maar mijn man is slechthorend en heeft 's nachts zijn hoorapparaten uit en hoort dan niks en dus kan ik ongestoord praten.

Hij snurkt vooral.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mijn vriend praat in zijn slaap, het toppunt was die keer dat ie keihard "pas op een krokodi" riep en vrolijk verder sliep terwijl ik half uit bed gedonderd was..

3. bereke

bereke Niet meer actief

Hardop lachen en huilen, praten, tandenknarsen, af en toe snurken en onlangs zelfs een begintune van een tv-programma gezongen.

Mijn man: af en toe snurken.

4. Dana

Dana Niet meer actief

mijn man, snurkt en tijdens het uitademen kreunt ie met zijn stem, de hele nacht!! dit is sinds hij is geopereerd aan zijn stembanden hij kan er dus niks aan doen anders had ik hem wel een knal verkocht :D

dochter lacht, huilt, gooit knuffels, trappelt en gilt in haar slaap, niet elke nacht.

ik knars met mijn tanden en praat,
    wat een herrie zal het zijn bij ons in huis 's nachts :$

5. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Hmmm ik snurk vaak als ik verkouden, praat/lach/huil in mijn slaap, neem meer dan de helft van het bed in beslag, word weleens huilend/lachend/pratend wakker.
    Mijn vriend snurkt ook af en toe en soms zegt ie opeens ''wat zei je?'' en dan zeg ik ''ik zei niks''.
    Zegt ie dan van ''hmmm''.
    In zijn slaap dus.
    Allebei mijn dochters snurken wel en mijn oudste huilt in haar slaap.
    Ff een aaitje over haar bolletje en ze slaapt zo verder.
    Grappige topic trouwens, ik lig hier van in een deuk.

6. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ooh ja toen ik zwanger was toen kwam ik volgens mijn vriend vaak klaar in mijn slaap??? Whahahaha zal wel een uhum lekkere droom zijn geweest waar ik mij niks meer van herinner :D.

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben volkomen normaal als ik slaap:D:D:D:D:D

ik snurk gergeld, ik wil nog wel eens slaan, schoppen(maar dan snurk hij)
    schijn nogal handtastelijk te zijn:D (ook bijmezelf) en lekkere windjes

mijn man.... die snurk, knarts met zijn tanden, jat mijn dekens en kussens, en hij praat in zijn slaap wat nog al eens lach wekkend is.
    zo werd ik wakker van hem toen hij schreeuwde WAAR IS ZE, hij was onze dochter kwijt, die toen nog in mijn buik zat.....
    ook heeft ie gedroomt dat ik aan het bevallen was op een heel relaxed manier, en ik bleef maar baby`s uit ""poepen"" , hij vroeg waar moeten we ze laten, ach gewoon in de stellingkast.
    ook is hij boos geworden op zijn ex omdat die alle kabouters in de kamer stuk aan het trappen was hihihi b(had kabouterbier gedronken)
    en er zouden krokodillen onder het bed liggen.

of een discussie aan gaan dat hij niet snurkt, en vervolgens net zo hard snurkend weer in slaap valt.
    en onze dochter doet het zelfde, tanden knarsen en praten/huilen in haar slaap

8. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vriend: snurken, snurken, snurken en laatst met veel zuchten en steunen zijn boeltje gepakt en op de bank gaan liggen snurken. (Lief he? Kon ik blijven liggen.)

Ik: verhalen vertellen. Gelukkig heb ik geen geheimen, anders had ik ze vast allang verteld 's nachts. Vriend vertelt soms ook iets grappigs. Ik weet het de volgende dag niet meer, maar het is altijd één zin die erg komisch is. Vooral omdat het zo droog verteld wordt.

Deel Deze Pagina