wat doe jij in je vrije tijd?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik heb een vaste avond uit met mijn beste vriendin. We gaan meestal zwemmen of wandelen. Toen ik hoogzwanger was gingen we alleen taart eten :D.

Het is echt goed een vaste dag voor jezelf te hebben, je leeft er naar toe en knapt er van op! Verder ga ik nog een keertje alleen zwemmen op zondagmiddag, grootste gedeelte van mijn afwezigheid liggen de kinderen toch op bedje.

2. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Heeft de vriend van je man een vrouw? Wat doet zij anders zo in haar vrije tijd? Ik vindt het ook al heerlijk als ik met een vriendin eens lekker koffie kan drinken en eens bij kletsen kan. Of maak er een vast beauty dagje van met een vriendin/ vrienden.

Mijn man moutainbiked veel in zijn vrije tijd, liefst elke vrije ochtend/ middag /avond. Net zoals het uitkomt.

Ik ga sinds kort ook fietsen met de vrouw van de vriend van mijn man (snap je hem nog ;)). Eerst eens kijken of het iets was en heb me nu zelf een racefiets gekocht. Tja en als ik ga dan blijft mijn man uiteraard bij de kids en kan ik rustig mijn gang gaan, heerlijk.

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
  4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.997
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    @selena mooie tekeningen!! De vacht van de hond bij de deur is erg mooi!
    Ik tekende vroeger ook veel, maar merk nu dat dat niet de hobby is die ik nu nodig heb. Ik word altijd erg somber en in mezelf gekeerd van tekenen, ik moet meer onder de mensen komen juist en liefst buiten een beetje uitwaaien als ik even tijd voor mezelf heb!

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    selene echt mooi! Doe je ook een foto na tekenen? (tegen een vergoeding)

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ehmm.. welke vrije tijd? ;)

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Eigenlijk doen wij allebei heel weinig voor onszelf. Mijn man heeft een eigen zaakje naast zijn baan, waar hij veel tijd in steekt. Hij vindt dat ook gewoon leuk. Tja, als wij eens samen weg kunnen ben ik al blij eigenlijk.

Maar ik snap jou heel goed, het moet niet zo zijn dat jij alleen maar voor de kids zorgt en dan je vriend als enige een hobby uitoefend of vrije tijd heeft.

Ik zelf ga straks als ik bevallen ben, waarschijnlijk wel weer wat vaker met mijn vriendinnen weg of weer meer met mijn paard aan de slag.

8. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
  9. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    dat is fijn dat jullie me begrijpen , dat voelt goed, dan ben je niet zo alleen in je ding .
    Heb jullie verhalen gelezen en moet zeggen dat er veel aangeven dat minimaal een dag in de week goed is om er even uit te gaan, ga nu bedenken welke dat zou kunnen voor mij (denk de dinsdag of woe)
    voor de rest ben ik er nog niet helemaal uit , maar alle tips zijn welkom!!! toppie moeders ! bedankt

Deel Deze Pagina