Ok ik twijfel af en toe nog ( leuk die hormonen haha) Dit is een lijst met de 3 namen die we allebei mooi vinden. Ons zoontje heet C.olin Ik beloof dat dit het laatste topic is wat ik hierover open
Ik heb voor Owen gestemd. Mitch vind ik rottig uitspreken en word in mijn ogen al snel ''mits''.... Dex vind ik niet leuk, te popiejopie ofzo... En Owen vind ik leuk en staat ook leuk bij C.olin.
Wat zijn de meningen verdeeld whaha Mitch is tot nu toe eigenlijk favoriet bij ons , was eerst Dex maar vinden de combinatie met achternaam wat minder. Wat is het toch lastig zo'n naam pfff
Mitch, Owen of Dex.. Grappig genoeg opper ik Dex zo'n beetje altíjd als er een aparte jongensnaam wordt gezocht. Maar hij is wel een beetje booming, dus ik vind m zelf daarom nu ietsjes minder leuk Mitch ben ik geen fan van. Naast C.olin vind ik Owen het leukst staan Leuk om te zien dat, nadat ik de poll had ingevuld, de voorkeur tot nu toe uit gaat naar Owen
Dít was ook eigenlijk wat we wouden aangezien de naam C.olin ook niet vaak voorkomt Maar door alle reacties ga ik toch twijfelen pff
Ik vind Mitch het leukst omdat Colin ook niet zo heel veel voorkomt net als Mitch. Stoer en krachtig.
Ik ga het denk ik nog maar even naast me neerleggen want ben mezelf gek aan het maken pfff Heb nog genoeg tijd gelukkig
Owen! Engelse namen zijn niet mijn smaak, maar voor mij zit er nog wel onderscheiding in de herkomst. Zowel C.olin als Owen hebben dezelfde achtergrond, Schots/Iers/welsh, en dat vind ik stukken mooier dan de typisch Amerikaanse namen die voor mij al snel naar volks neigen.
Niet twijfelen joh, Ons ken je allemaal niet, zijn allemaal meningen maar degene die telt is wat voor jou en je man goed voelt.