Wat doe jij met een lelijk kado?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juli2009, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Doe lekker creatief en kalk hem vol met zelf geschilderde bloemetjes :D Wie weet wordt het dan nog wat :D

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ja ik wil het ook wel hebben hoor! ben nog op zoek naar een grotere plant voor in de vensterbank en ik moet zeggen ik vind het niet lelijk :p :)

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Overigens vinnik um ook leuk hoor :p Zowel de pot als de plantjes. Waar woon je? :D

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat verdwijnt de kast in en ik denk dat er straks met de verhuizing ook dingen "kwijtraken":D

5. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee zo lelijk vind ik hem niet.. Als de plantjes dood zijn kan je hem best gebruiken voor kruiden enz. kan hij best op balkon of tuin(tafel )
    Dan heb je en je vaas en je eigen tuinkruiden ;)

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63

Hahahahha, mijn idee!!!:D

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ben jij dat op die foto naast je naam?
    Dan hoop ik niet dat je schoonzusje meeleest
    En je collega ook niet...

:D:D:D

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Super leuk!
    wil je niet weten wat ik in de shouw heb staan. Zilver met van die nepdingen erin. Sm vindt het spuuglelijk! ik ben dol op kitch...

9. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Wow ik vind hem echt super mooi. Past
    Goed bij de rest van mijn bloempotten in huis heb namelijk alles zilver. Van onderzetters
    Tot bloempotten enz. Ik had het wel geweten. Hahah zo kun je zien wat voor verschillende smaken er zijn. En idd het is duur. Dat van mij was ook aardig
    Prijzig

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind hem ook niet heel erg lelijk.
    Maar het moet natuurlijk wel in je interieur passen.

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    dit zou ook mijn oplossing zijn.... kun je niets aan doen toch?????

12. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hahaha ik lig echt krom van het lachen van sommige reacties :D

Al mijn andere potten zijn in grijstinten en hij pas ook idd gewoon niet echt bij de rest van het huis. Als hij nou ook gewoon niet zo groot was... 38 CM IS BIJNA ZO'N PLANTEBAK-DING VOOR AAN DE SCHUTTING!! Ik heb maar 1 smalle vensterbank, dus ik kan hem ook gewoon nergens kwijt.

Hij staat prima in de gang :) Ik voel me niet schuldig, want hij staat nog in huis en ik hoef er ook niet meer naar te kijken, dus ikke blij :D

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind het altijd vreselijk moeilijk om te zeggen dat ik iets niet mooi vind... Mensen bedoelen het goed... En het komt zo ondankbaar over vind ik. Ik zou natuurlijk wel zeggen als ik het cadeau al heb... Dan kan het misschien geruild worden.

Zelf zou ik het ook niet echt kunnen waarderen als mensen zeggen dat ze iets niet mooi vinden wat ik geef.

Heb het ooit een keer gehad. Ik gaf een vriendin bruine rieten placemats cadeau (wel jaaaaaaaren geleden hoor...) en toen kreeg ik doodleuk te horen dat ze de kleur bruin niet mooi vind. Ik vond het niet leuk en een beetje ondankbaar klinken.
    (overigens is mijn smaak zelf ook veranderd en zou ik zoiets ook niet meer kopen, maar toch...)

14. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mijn ouders hebben jaren geleden eens een hele lelijke klok gekregen van vrienden. Het was blijkbaar een design klok maar hij was/is echt lelijker dan lelijk (plastic met allemaal kleurtjes en vogeltjes erop).
    Mijn ouders moesten er zo om lachen dat ze ook niet net konden doen alsof ze hem wel mooi vonden en hebben het eerlijk verteld. Ze hebben de klok wel gehouden en nu gaat hij al jaren lang van verjaardag naar verjaardag binnen hun vriendenkring. Iedereen krijgt hem en geeft hem dan de volgende verjaardag weer door haha.

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hmmm moeilijk moeilijk.

Ik heb het alleen met een baby pakje gehad maar dat was van een overbuurvrouw.
    Heb deze dan ook een aantal keren aan gedaan als ik niet het huis uit hoefde of bij haar een bakkie ging doen.

Ik vind trouwens de pot niet eens lelijk maar de planten ben ik niet weg van.

Tja ik denk dat als ik het in huis zou moeten zetten de planten inderdaad op den duur toch dood gaan want als ze uit zijn gebloeid worden ze er niet mooier op.
    Zou dan iets anders met de pot verzinnen of hem in de schuur zetten tot we weer eens een grote uitruiming gaan houden en hij op de stort verdwijnt.

Ik wil iemands gevoel niet kwetsen of ontdankbaar over komen omdat ik iets wat ze met liefde en zorg hebben uitgezocht terug te werpen.
    Helemaal niet om iets zo iets simpels als een plant.
    Was het nou een tas of kledingstuk dan had ik er wel iets van gezegd.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Oh ja, dat klinkt bekend. Ik kreeg van schoonfamilie ook steeds potten met planten die mijn smaak niet waren. En dan van die budget-plantjes of nog erger...een plantenstukje met van die niet- dood-te-knuppelen kalanchoëtjes, klimopjes en van die niets zeggende soort sprietplanten voor op een kantoor of bejaardentehuis er in.
    Ik bedankte meestal en zette zo'n plantje dan 's winters buiten, nadat ik hem wel eerst water had gegeven. Dan wordt het plantje snot en knapt de pot.
    Nu heb ik maar gezegd dat ik liever geen planten meer wil, omdat ik geen vensterbanken of ruimte heb om ze neer te zetten. Alleen denken ze nu ook dat ik geen bloemen meer wil en komen ze steeds met enorme ladingen chocola aanzetten ;).
    Soms zeggen ze 'eerlijk zeggen hoor of je het mooi vindt' als je wat krijgt en als we dan zeggen dat we het eigenlijk niet mooi vinden, zijn ze vervolgens zwaar beledigd.

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou hem perongeluk laten vallen..... haha
    als ik een echt lelijk kado krijg dan ga ik dat niet in huis zetten hoor.... jammer dan.... ieder heeft zo zn smaak toch...

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Gewoon lekker in de tuin zetten, als SM vraagt waar die urn is gewoon zeggen ow die staat in de tuin. Dan weet zij echt wel dat je het niet zo denderend vond.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    knap, ik zou me alsnog kapot ergeren omdat ik weet dat ie in de gang is.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik krijg met verjaardagen idd ook van iedereen bossen bloemen. Ik heb maar 2 vasen dus dat is best niet tof.

Nu gooi k bloemen echt niet weg dus ik had 6 longdrinkglazen als vaas gemaakt:)

Deel Deze Pagina