Ik vindt hem ook niet echt mooi! Ik zou hem waarschijnlijk gewoon wegdoen en dan zeggen (als ze ernaar vraagt) dat of de hond hem leeggetrokken heeft, of dat Kyra de gehele plantenbak van tafel af trok!
Klopt is ook bot, maar dan ken jij m'n schoonmoeder nog niet.. die is 10 keer erger! In vergelijking met haar, dan ben ik nog "aardig"
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken toch? Ik zeg altijd: Wat mooi, dank je wel. Alleen als ze echt aandringen op: Je mag hem ruilen hoor, dan wil ik nog weleens overstag gaan, maar dat ligt dan ook nog weer aan de persoon die het zegt. OP ons kraamfeest heb ik hele leuke dingen, maar ook hele leleijke dingen gekregen. Dan ga ik dat echt niet zeggen. Ik zou de pot nog een paar visites laten staan en hem dan verplaatsen... richting vuilnisbak
ik ben totaal geen plantenkenner en zou hem net als gewoonlijk (wat meestal echt perongeluk is) gewoon veeeeel te veel water geven waardoor het plantje na een paar dagen dood is ahhh wat jammer nou en ik zeg altijd tegen iedereen: Geen planten kopen! die houden het bij mij maar een paar weken vol
ow, en andere lelijke cadeaus geef ik altijd weer door heel gemeen mss. maar ik krijg van de oma van mijn vriend ieder jaar Van der bilt in zo;n cadeau verpakking. das deo, parfum en douchegel ofzo? maar ik vind dat eerlijk waar zo stinken! dus als er iemand jarig is, geef ik dat gewoon haha en zo wel met meerdere van die douchegels in cadeauverpakkingen enzo...