Ik spaar ze nu ongeveer 1,5 jaar bij de AH. Ik heb ze eerst opgespaard om afgelopen zomervakantie iets extra’s te kunnen doen. Dagjes uit, luxe eten op vakantie, etc. Daarna heb ik gespaard tot aan Sinterklaas en er de cadeaus van gekocht. Nu ongeveer 2 maanden weer aan het sparen, ik denk weer tot aan de zomer. In 2 maanden al 200 euro gespaard. Wij doen dan ook enorm veel dure boodschappen met allerlei allergieën in huis
Dat weet ik eigenlijk niet. Ging toen over een kinderbetaalrekening. Daarop mag je onbeperkt kosteloos op storten met de automaat bij de Rabobank.
Lekker bedrag al! Heb je afgelopen Kerst alles laten uitbetalen en ben je nu weer opnieuw begonnen? Dan gaat het wel hard bij jou. Ik heb in mijn app even gespiekt en ik sta op 235,40 maar dat ik vanaf het voorjaar. Toen hoorde ik dat het papieren boekje wegging en heb toen snel alles ingeleverd. To be sure. Van dat geld (en teruggave energierekening) hebben we een tv gekocht.
Wij sparen voor de vakantie en andere uitjes. Maar zomervakantie is het hoofddoel. Doordat we afgelopen jaar niet zijn weg geweest heb ik nu al sowieso 800€ liggen. Daar komt nog flink wat bij. Dus ik denk dat we er onze hele vakantie van kunnen betalen!
Vanavond hele avond plus koopzegels aan het plakken geweest. Zijn die eigenlijk al digitaal te sparen?
Heb je dan 2 jaarbundels nodig voor 2 bezorgmomenten? Lijkt me veel handiger. Ik ga nu nog 1x per week naar de winkel omdat ik niet alles vers houd 1 week lang.
Als ik stort doe ik het op de rekening van de kinderen (dat is gratis) en boek het door naar mijn rekening.
Nee hoor. Een bezorgbundel heb je zodat je onbeperkt kunt laten bezorgen op bepaalde dagen. Ik heb gekozen voor ma tot za (di tot do is goedkoper maar is wat onhandig voor mij) en dan voor een jaar. Mijn vaste besteldag is nu vr en di pak ik er ook nog altijd bij
Zijn er nog meer dames waarbij de koopzegels van AH niet bijgeschreven zijn? Vanmorgen boodschappen gedaan, kaart gescand maar er is niets bijgeschreven. Ze staan ook niet op de kassabon zie ik.
nee helaas niet. Ik plak ze altijd gelijk in. mijn moeder heeft soms 14 boekjes aan zegels liggen die nog ingeplakt moeten worden. Vreselijk werk.
Als ze niet op de bon staan, zal je ze ook niet betaald hebben, denk ik? Hier geen problemen. Wel weer met de AH app, dus misschien hebben ze wel weer een storing oid en is het daarom niet gelukt met de koopzegels