Ik moet nog n klein stukje van mijn vakantie betalen. Maar de rest gaat op de spaar. Dit keer voor het eerst sinds jaren heb ik geen achterstallige rekeningen of openstaande schulden die betaald moeten worden!
Het laatste deel van de vakantie betalen. Verder op de spaarrekening voor als we op vakantie gaan nemen we dat mee. Voor uitjes/ eten etc.
Wij gaan een vakantie boeken, wat we over hebben gaat samen met de belastingteruggave op de spaarrekening
Ik hoop op een midweekje Terschelling. Wil mijn forum-naamgenoot (het plantje Linnaea) gaan opzoeken in het wild, is al jaren mijn favoriete plantje maar groeit in Nederland enkel op Terschelling dus nog nooit in het echt gezien. Hopelijk gaat daar dit jaar verandering in komen... Maar nou hebben ze zitten klooien met mijn geld van de maand april wat ik nu nog steeds niet heb ontvangen, maar wel al mijn vaste lasten heb moeten betalen waardoor ik nu gezellig rood sta bij de bank. Hopelijk gaan ze hun fout snel ontdekken en mijn geld alsnog storten, anders moet ik mijn vakantiegeld gaan gebruiken voor gewoon dagelijkse kosten en dat zou ik echt ontzettend balen vinden.
Belastinggeld gaat op de spaarrekening (die is nu 0 ) en vakantiegeld mag helemaal op aan de vakantie!
Ik moet eind van de maand het restant van de vakantiereis betalen, dus daar komt t precies op tijd voor.
Stuk vakantie en een stuk voor een nieuwe auto en ik wil een nieuw espresso apparaat dan is het vakantiegeld wel op