Ooh en jij krijgt ook een tweeling! Het is echt zo ontzettend leuk! De drukte dubbel en dwars waard. Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt, en straks ook lekker kunt genieten van de bijzondere band tussen die 2.
En bijkomend voordeel, je woonkamer blijft gewoon een woonkamer. Maar idd, hier ook een tweeling op komst! Ik zie er wel een klein beetje tegen op, maar kijk er ook erg naar uit! Zie dat jij twee meisjes hebt gekregen, zijn ze eeneiig? En hoe is dat tussen je oudste en de tweeling? Edit; wel heel erg offtopic dit, maar even benieuwd.
Wij gebruiken het voor de betaling (van het laatste deel van de vakantie) en zakgeld voor de vakantie
We gaan op vakantie en eindelijk ons balkon mooi afwerken (we hebben ook een tuin dus het balkon is een beetje blijven liggen). Misschien nieuwe vitrage en anders de rest op de spaarrekening. De belastingteruggave gooien we met het vakantiegeld op één hoop dus meestal blijft er wel wat over. De rest van het jaar kunnen we niet veel sparen dus van dit geld doen we dingen die we het hele jaar al willen.
Op vakantie naar frankrijk. De vakantie is al betaald dus dat scheelt. Verder gaan we samen met het bedrag van de belasting dienst die we terug krijgen kunstgras aanschaffen. Dan is het geld weer op helaas.
Wij slaan dit jaar echt op vakantie gaan over, Wij doen een uitbouw naar de zijkant en 4 meter naar achter, de badkamer word met de helft verkleind en de bijkeuken word met de helft vergroot er komt dus nieuwe woonkamer nieuwe badkamer nieuwe bijkeuken en als we toch bezig zijn ook maar nieuwe keuken en daar gebruiken we het vakantie geld maar voor MiSschien gaan we nog wel hier in de buurt een weekje op camping staan maar dat weten we nu nog niet.
Hier gaat het voorlopig even op de spaarrekening. We hebben nog geen vakantie gepland ivm de baby die bijna komt. We moeten gewoon even kijken hoe het gaat lopen allemaal en aan de hand daarvan plannen we gewoon een last minute ofzo. Oudste dochter moet er natuurlijk wel ff uit.
Ik krijg geen vakantiegeld als gastouder. Mijn man wel, een klein deel gebruiken we voor dagjes weg in de zomervakantie en de rest gaat op de spaarrekening.
Van man voor de vakantie Mijn vakantiegeld naar rekeningen als gemeentelijke belastingen en waterschap. En man krijgt winstuitkering dus hoop dat te sparen.
Het vakantiegeld van mijn man is echt voor de vakantie en dat van mij gebruik ik voor openstaande rekeningen. Heb 2 betaalregelingen bij de BD lopen ivm KOT en daar kan ik flink op inkorten door mijn vak geld erbij te leggen. Het is zonde maar wil het liefst zo snel mogelijk af van die geldwolven die daar zitten
Andere auto diepvries klussen in/om huis gordijnen en liefst nog naar de spaarrekening voor nieuwe badkamer