Nu op de spaar totdat onze nieuwbouw woning opgeleverd wordt. Belasting teruggave blijft op de spaar.
Eff off topic heeft iemand contact met jen30 buiten ZP ze had me een prive bericht gestuurd vandaag en door werk werdt ik weg geroepen en hier hebt niet op kunnen reageren nu wil haar een PB terug sturen is ze niet meer actief dit vind ik zo rottig ik wou haar heel graag erg bedanken voor haar reactie en omdat ze zo vrij was dit met mij te delen. Zou iemand dit aan haar willen doorgeven?
Korte vakantie geboekt Ons eigen risico betalen voor dit jaar. Is ook bijna 800euro. De rest wordt gebruikt voor de nieuwe vloer die we gaan leggen
Wij hebben er de rest van onze vakantie van betaald. Zetten nog een bedrag opzij om er leuke dingen voor op vakantie mee te doen. Onverwacht heb ik veel meer gekregen dan waar ik op gerekend heb (uitzendkracht). Het geld dat wij niet nodig hebben, blijft op de spaarrekening.
Ik kreeg nog geen 50 euro heb klein zwembadje gekocht voor de zomer en de rest in potje voor de spaarrekening van de kleine gestoken Mijn vriend heeft het gebruikt om onze restschuld af te lossen, net als de belastingteruggave die we kregen
Het huis wordt nu geschilderd en dat wordt ervan betaald. Daarnaast gaan we nog een weekje naar de camping in de zomer in NL. Daar moeten we nog de helft van betalen, dus dat doen we ook nog. De rest van het vakantiegeld gaat op de spaarrekening en het belastinggeld ook, even weer een beetje een buffer opbouwen.
Wij krijgen twee keer vakantiegeld (van mij en van mijn man). Mijn gedeelte wordt gebruikt voor de vakantie. Het gedeelte van mijn man wordt gebruikt voor screens welke wij aangeschaft hebben en een gedeelte op de spaar.
Wij leggen ons vakantiegeld bij het geld van de belasting teruggave en gaan daarvan: -op zomervakantie -de achtertuin opnieuw aanleggen -de schilder betalen -weer wat aflossen op de hypotheek
vakantiegeld gaat op mijn spaarrekening. van het belastinggeld wat ik terug krijg ga ik een nieuwe bank en vloerkleed kopen Ik ben al op een aparte rekening een paar maanden daarvoor aan het sparen
Hier komt er een nieuwe pc.. De mijne is inmiddels 10 jaar oud en "draait" nog op Windows xp. Hij valt constant uit en ik kan veel programma's niet meer gebruiken omdat die niet meer te gebruiken zijn met xp. Een nieuwe Windows er op laten zetten zou tussen de 150 en 200 euro kosten met als risico dat mijn pc het alsnog begeeft met een paar maand.. Dan liever iets bij leggen voor een nieuwe.
staat nu op de spaarrekening samen met de belasting geld, Wij willen graag een nieuwe voortuin, hek is al besteld en de rest voor de vakantie
Goh ik krijg of te weinig vakantiegeld of ik doe te dure dingen hahaha. We krijgen met zn tweeen zo'n 3000 euro vakantiegeld maar daar kan ik net de stacaravan van betalen voor de zomer...