Nooit een speciaal doel voor vakantie geld. Gewoon dus naar de spaar, moeten een nieuwe keuken dus zal vermoedelijk hiervoor ook wel gebruikt worden tzt..
Wij gaan maar 1 weekje op vakantie, omdat we komende weken een baby krijgen. Dus dat weekje is niet zo duur, gewoon in een stacaravan. De rest gaat gezamenlijk met de belastingteruggave naar de spaarrekening. Wij hebben net een nieuw huis en langzaamaan willen we daar nog dingen aan doen en wat nieuwe meubels kopen. Dan kunnen we komende maanden af en toe wat kopen.
Hier ook IKB maar laten altijd in mei 'vakantiegeld' uitbetalen. Wij betalen bijna alle verzekeringen per jaar vanwege de korting (behalve bijv. zorgverzekering) en die worden in mei betaald. We krijgen alle 3 'zakgeld' en we hebben een nieuw koppel vogels op het oog voor onze hobby. Het restant gaat naar de spaarrekening voor een nieuwe auto. (En mama gaat zichzelf trakteren op bezorg sushi )
Mijn vriend heeft het al gehad. Daar hebben we de tuin van gedaan. Mijn vakantiegeld gaat deels opzij. Van het andere deel koop ik een nieuwe eettafel.
Vakantie en op de spaarrekening. In de zomervakantie wil mijn man het huis schilderen en we gaan de slaapkamer doe (nieuwe vloer en verfen).
Vakantiegeld gaat op de spaar tot we wel op vakantie kunnen. We blijven de zomer waarschijnlijk thuis en als het dan wel mogelijk is willen we in het najaar/winter of volgend voorjaar naar een verdere bestemming.
Wij betalen de vakantie ervan, als die geannuleerd word krijgen we een voucher en zijn we volgend jaar lekker goedkoop uit. De rest gaat even op de spaar, we hebben nog enkele grotere uitgaven gepland staan (dakkapel, motor en misschien tuinset) dus voor de zomer voorbij is, is het wel op
Ik krijg geen vakantiegeld. Dat van man daar wil ik wat leuks van kopen zodat het niet op de grote hoop beland en omdat we niet op vakantie gaan. Maar heb nog geen idee wat. Iets voor in de tuin of iets voor buiten waar we deze zomer plezier van hebben.
Betaal de vakantie ervan.. Mocht de vakantie niet doorgaan (spanje) dan is hij alvast voor volgend jaar betaald
We zouden er van op vakantie gaan en de voortuin doen. Nu wordt het dus alleen de voortuin doen.. spullen zijn al besteld, de rest gaat naar de spaar
In mijn hoofd al wel 100x uitgegeven. Haha. Reparatie auto en dakgoot. Wat leuke dagjes weg. Normaal ook nog de vakantie, goedkoop weekje nederland. Er zal dus nu wat extra's op de spaar blijven denk ik.
Ik heb helaas geen vakantiegeld. Maar mocht ik die wel hebben zou ik ervan op vakantie gaan. En afhankelijk van de hoogte de rest wegzetten. Ik ga meestal 2 weken kamperen met zoonlief. Gewoon in Nederland. Dat zijn geen hele dure vakanties.
We zijn met de achtertuin bezig, oudste heeft een nieuwe fiets voor de middelbare school straks gehad, caravan moet een beurt krijgen - dus de spaarrekening wordt weer aangevuld na al de kosten van nu. Als we dat redden.. we hebben nog wel een wensenlijstje voor het huis we zijn hier vorig jaar komen wonen en hebben nog wel wat projectjes.... Maar een deel gaat ook gewoon alsnog naar de vakantie - zoals gepland of veranderd - maar gáán doen we.
Ik zou het laatste deel van onze vakantie er van betalen, maar het is nog maar de vraag of dat door gaat. We zouden gaan vliegen namelijk. Daarnaast wil ik ook graag een nieuwe lounge set voor in de tuin.