Ik ga die link pas aanklikken als mijn salaris er is volgende week .... mijn man word onwel van al die pakketjes XD
Naar de spaar. We zijn niet van die vakantiegangers. We hebben wel vorige maand een nieuwe bank gekocht.
Naar de spaarrekening. Vanuit daar wordt het dan waarschijnlijk extra aflossen op de hypotheek. Vakantie betalen we altijd van de lopende rekening en dit jaar is dat waarschijnlijk ook niet echt veel.
Met 1 miljoen kom je idd een heel eind Hier gaat het eerst gewoon naar de spaar, zoals elk jaar. Geen idee wat we er dit jaar mee gaan doen.
Het zou naar de vakantie/uitjes gaan, maar we zullen het gebruiken voor een verbouwing die we toch maar laten doorgaan deze zomer.
Dit vind ik altijd een lastige, zeker in deze tijd... maar werknemers sparen zelf hun vakantiegeld bij elkaar (8% van hun salaris) waarom zetten werkgevers dat niet gelijk apart vraag ik me dan af? Mijn werkgever van vroeger (mijn eerste baan aan het strand, hrm) daar werd dit altijd gelijk gereserveerd op een aparte rekening. Dit is geen oordeel naar jullie hoor, maar ik vind de discussies in het nieuws over dat werkgevers vragen om het vakantiegeld niet uit te keren aan hun personeel zo raar.
Gister besloten dat we een motorbootje gaan kopen van het vakantiegeld. We wonen aan het water sinds een jaar en man en kinderen willen dit al die tijd al graag
Vakantiegeld gaat in het potje vakantiegeld en we gebruiken het voor de vakanties/weekend weg. We zijn nu aan schoolvakanties gebonden en de prijzen vallen tegen zeg. Ik krijg dit jaar voor het eerst vakantiegeld en dat gaat op mijn spaarrekening.
Ik wel, en toen dacht ik oh ja, ik heb nog €75 aan Bijenkorfkaarten liggen. En nu heb ik een jurk gekocht. Bedankt @Nina Sanders ...
Wij zetten dat inderdaad appart het hele jaar. Krijg van de salarisadministratie afdeling van de accountant maandelijks een overzicht van die bedragen en dat gaat appart.
Waarschijnlijk even gewoon naar de spaarrekening dit jaar. Komt vast wel in de loop van het jaar iets moois voorbij. En anders is sparen ook prima
Wij gaan van het vakantiegeld op vakantie! Een weekje eind juni naar Duitsland (gaat voor alsnog gewoon door) en eind september 12 dagen naar Griekenland, ook daar gaan we vanuit dat het doorgaat. Zonder, dan wordt het wat later in het jaar of volgend jaar.
Vakantie en op de spaar. Kreeg ook aardig wat terug van belastingdienst. Spaardoelen: rijbewijs en auto. Plus tzt hopelijk ooit een ander huurhuis.