Bijpassende schoenen gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door pietje1987, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ha dames,

Ik heb deze jurk in de kast hangen en zou deze graag binnenkort naar een bruiloft aan doen! Maar, bijpassende schoenen vind ik wel erg lastig.... Iemand tips/linkjes?

Het is een jurk van Espresso type Anneke... Maar de suggesties die je via Google vindt, vind ik zelf niet zo mooi....

Graag met een hakje, maar ook weer geen 10 cm (dan val ik om ;))

Bijgevoegde bestanden:

2. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.421
    777
    113
    Wat een ontzettend gave jurk...

Je hebt erg leuke hakke schoenen van s olivers... die krijg je in het grijs spijker blauw... etc denk dat die hier ook erg leuk onder passe.

3. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik dacht eerst gewoon donkerblauwe pumps, maar misschien is t leuker om bruine te doen en dan in die kleur ook een tasje erbij.

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Bij deze jurk passen echt heel veel opties. Ook mooie ballerina's bijvoorbeeld, als je een hak niet fijn vindt.

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

@Juffrouwminoes die ga ik even opzoeken! Klinkt veelbelovend!

@jojo85 ja ik dacht zelf dus ook nog aan een bruin tint, maar ook nog niet echt leuke gevonden...

@Syane dat dacht ik dus ook, maar ik vind hem toch wel moeilijk te combineren...

6. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zou er een simpel model bij dragen, dus zonder dessin, strikjes, ritsjes, veters etc. en ik denk dat rood of geel er heel tof bij is (primaire kleuren), want het doet een beet De Stijl/Bauhaus-achtig aan.

Deel Deze Pagina