Wat doe jij met valentijn ?

Discussie in 'De lounge' gestart door heidi76, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    g89 , dat mééén je niet zeg!
    jammer!!!!

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Heb net toch maar even wat geregeld!
    Me moeder even gebeld, en die komt oppassen.
    En wij gaan met z'n 2en lekker wokken!
    Vertel me man niks, zeg gewoon zondag aan het eind van de middag...Kleed je leuk aan, heb een verassing voor je.
    En dan rijd ik met hem naar de wok, vind hij altijd heerlijk :D

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    heb net die sauna bekennen ( prive met 2 ) dat lijkt mij heerlijk zeg :D

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

:$:D

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niks. commericieel gedoe. vind het veel leuker als ie zomaar eens een plantje of bloemetje meeneemt! en gelukkig doet ie dat af en toe ook!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Het is echt geweldig gaaf! Leuke prijs en super schoon en netjes.
    Wij gaan zeker nog een keer terug voor ons is het een half uur rijden goed te doen.
    En 2 uur is lang genoeg.

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Helemaal niks! :)

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik hoor gisteravond van vriendlief dat ik tussen 5 en half 6 bij hem moet zijn zondag en dan gaan we meteen weer weg met de auto... Toen ik vroeg wat we gingen doen zei hij dat dat nog een verrassing is... dus ik wordt verrast met valentijn.... ben erg nieuwsgierig!!

Liefs

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    we doen lekker rustig aan en einde van de middag gaan we met de kids naar de mac ;) , in de avond vast wel een filmpie kijken met kaarsjes en wat lekkers erbij..

Kado's doen we eigenlijk nooit, vind ik niet zo nodig en hij denkt er denk ik toch niet aan hahaha!

10. Emmely

Emmely Niet meer actief

Ella, wat ga jij doen dan? Of moet je werken? :D

11. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik en me man moeten allebei werken (horeca) we hebben een eigen zaak.
    Zie er echt tegenop zeg bah! al die lamme mensen om me heen denk dat ik ook maar aan de zuip ga die dag hahaha!

Heb vandaag wel een bosje bloemen gehad
    liepen langs een bloemenzaak en ik zo oohh wat een mooie bloemen he? met hartjes enz hahaha!
    kwartje viel nog niet bij hm dus ik jaa ik haal ze wel zelf:x
    dus alsnog gekregen;)

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier vieren we carnaval dus voor valentijn zelf doen we denk ik niks verder aan Valentijn.

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    's ochtends gaan we uitgebreid samen ontbijten (zoals elke zondag) croissantje, verse sinaasappelsap, lekker zacht gekookt eitje,... daarna is het opruimen en een hele dag visite ontvangen! met koffie lopen, zorgen dat de schaaltjes met nootjes en chips gevuld blijven, zorgen dat iedereen een stuk taart krijgt, zorgen dat iedereen cola en sinas heeft,..... heel erg romantisch dus!! :( vriendlief is jarig met valentijn zzz

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Eigenlijk doen we nooit echt iets speciaal met valentijnsdag :D!

Maar dit jaar zijn we toevallig op die datum een weekendje met zn tweeen weg, kortom wij zijn lekker samen en doen vast heel fijne gezellige dingen samen ;)! Maar eigenlijk niets anders dan als het geen valentijn was geweest :p!

15. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

tssssssssss op dit moment hebben we heftige ruzie :( dus of het zo gezellig gaat worden betwijfel ik :(:(:(:x

16. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Wij vertrekken morgenochtend met de trein naar Tulip Inn in Hilversum, tot zondagavond blijven we daar. Wat we gaan doen is nog een verassing ben benieuwd wat vriendlief in petto heeft. Is de eerste keer dat hij zo iets doet hij is niet zo van het verassing/regelen. Dus ben echt heel erg benieuwd......

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb een valentijnshart van verkade voor mijn vriend besteld haha. Vond ik wel grappig.
    Verder doen wij er eigenlijk nooit wat aan. 10 Dagen later zijn we 8 jaar samen, vind het leuker om daar dan iets voor te doen.

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook niks bijzonders. Heb al wel vast een heel lief bloemetje gekregen met een hart erin. Wij vieren eigenlijk nooit valentijn... onzin gedoe! haha

19. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Niets. We vinden Valentijnsdag beiden eigenlijk een beetje commercieel.
    Daarnaast gaat manlief ws morgenmiddag nog wel even carnavallen (na het optocht kijken), en ga ik met de kids naar huis. Dus weinig samen, hahaha.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik hoop bevallen, en anders uit eten. We zijn morgen precies 3 jaar samen en 1 jaar verloofd.

Deel Deze Pagina