op mijn brood meestal gewoon kaas of kipfilet, MAAR op mijn ontbijtkoek moet duo penotti, en om een soepstengel rol ik altijd plakjes kaas
Op dit moment ben ik verslaafd aan brood met tomaat. Bruin broodje roosteren en dan plakjes tomaat erop. Beetje zout erbij. Heerlijk!
Euhmmm... Broodje met boter daarop kaas, daarop ham daarop zoet zure chili saus en daarop augurk. En pindakaas daar smeer ik altijd erg weinig van en dan een hele klodder boter er door (anders vind ik het zoooo vies plakken) en dat dan op wit brood. Eet anders nooit pindakaas OF witbrood maar die combi....hmmmmm! En tomaat met bazilicum, zout en mayo lekkelll Of tomaat en ui aanfruiten in n pannetje en dat op brood.. JAMMIE! Of tomaat en smeerkaas met ei door elkaar in n pan en dan op brood...erug slecht voor de lijn maar wel lekker! Maar het vreemdste kijken mensen naar me als ik pannekoeken eet...daar doe ik nml tomaten ketchup op
pindakaas met hagelslag, pindakaas met chocopasta. tosti's met pannenkoekenstroop. en kaas met hagelslag, maar wel zonder brood
Wat doe ik op mijn brood.. Ik vind eigenlijk van alles wel lekker.. Pasta met pindakaas of pindakaas met hagelslag is toch wel mijn favo.. Ohhh... Of speculoos en dan lekker dik! Het liefst of wit brood.. Maarja, is niet heel gezond he? Verder een broodje met kaas en augurk, kaas en komkommer.. Ham met komkommer. En de standaard dingen zoals, leverworst, jam, etc.
echt waar? en dat is lekker? vooral de duo penotti op een stuk ontbijtkoek lijkt me helemaal niks. Doe mij dan maar ook die boterham met kaas of kipfilet haha
Broodje kroket met kaas is hier favoriet. Wat mijn vriend ontzettend vreemd vond is als ik speculaas of ontbijtkoek op mijn brood deed. Hij lachte mij altijd uit om mijn 'broodje koek'. Maar op dag besloot hij het zelf ook eens te proberen en bleek het ook nog lekker te vinden. Daarna heeft hij het zelfs eens aan zijn beste vriend laten proeven. En ook die vond het lekker.
Heb net mozzarella, tomaat en peper en zout op m'n broodje gedaan! En het was lekker!!!! Nu heerlijk een bakje koffie.....
Nu geroosterde witte boterhammen met ham en kiprollade. en straks nog 1 sneetje geroosterd met smeerworst en komkommer