Tonijn uit blik. Jammie! Soms met alleen een beetje mayo of een tomaatje erbij maar meestal met kaas eronder. Zo lekker! Mijn vriend eet altijd beschuit met kaas en bruine suiker (verder istie vrij normaal hoor)
Lekker afgebakken broodjes , met een plak jongbelegen kaas en komkommer , smeerworst op een warm broodje is ook geniaal Alle (rare?) combi,s met pasta+ hagelslag / Jam+Kaas enzv. Neee bedankt....
ik eet altijd bruine of volkoren brood en die beleg ik dan met eerst ijsbergsla dan plakje kipfilet dan een beetje halvanaise dan salami erop en bovenop nog komkommer
pindakaas met jam heerlijk, veel mensen vinden dit echt een vieze combinatie maar vind het echt heeeerlijk verder heb ik niet echt combi's maar wat ik vroeger vaak at is turkse brood met paprika chips en mayo haha ook wel lekker.
Tosti van 2 bruinbroodjes met kaas en ui.. En nu ga ik er voor de variatie een gekookt eitje tussen leggen.
Ik zit toevallig aan een boterham met salami en kaas. Even in de microgolf doen tot de kaas een beetje smelt.
Viezerds!!! Ik zit hier te kokhalzen bij jullie combi's, ik moet dit ook niet lezen als ik al misselijk ben....
pindakaas met suiker en komkommer Hutenkase met aromat en tomaat Is wel het lekkerst op geroosterd brood moet ik zeggen jammieeeeeeeeeeeeee
Mijn man heeft wel eens kaas met pindakaas gegeten ieghhh. Ik zel eet dus echt niet van zulke combies
ik ben echt een zoetekauw. meestal hagelslag of vlokken en dan meteen een boterham of 6 of een beschuitje of 9. vind dat echt heeeeerlijk met flink wat boter erop en gaan er pakken doorheen hier op warme broodjes doe ik servelaatworst of ardennerham ook lekker op brood boter/pindakaas/suiker maar dan moet ik der wel echt trek in hebben
Oeeeeeeeeeeeh lekkeer pindakaas met banaan jammie!!! Hier ook wel eens pindakaas met komkommer en kalkoenfilet of pindakaas met jam pindakaas met chocopasta pindakaas met marshmellowfluf of kaas en appelstroop kaas en jam sandwichspread en ham of cervelaat houmous en selleriesalade boterhamworst met curry
Ik ben niet zo van de vreemde combi's, maar wat wel superlekker is: dunne plakjes courgette en champignon aanbakken in de koekenpan. Brood roosteren en dan meteen kaas erop leggen als het nog warm is en bovenop die kaas dan die plakjes courgette en champignon. Jammiiieeee!!!! Verder eet ik regelmatig lichtbruin brood met alleen mayo als beleg, haha.