@Beheer Dochter naar de manege gebracht, die is daar tot 15.30. Appie geweest. Hema geweest om iets te ruilen. Net 6,5 km hardgelopen. Verder vandaag niet veel meer.
L naar de bso gebracht. Die gaat voor het eerst ook op de donderdag. Met D naar het cb geweest. Net met C even der kamer opgeruimd. We gaan zo even eten en dan gaat de kleinste op bed. De oudste 2 houden een pyjama dag. En het vriendinnetje van C komt zo Vanmiddag L weer ophalen en vanavond gaan we patat eten.
Vanmorgen gewerkt. J naar opa en oma om te logeren. Nu even lekker niks doen en vanavond naar de dierenarts met een van onze katten.
Werken. Of nouja... poging tot T is de hele tijd weer wacht op dit. vertraging met dat. Dus schiet niet op. En dan kan ik tussendoor wel andere klusjes oppakken. En dat doe ik ook wel. Maar ben ook snel afgeleid. En het zijn er niet veel (deze periode is altijd slappe hap in werkdruk) En dus zit ik weer hier
V is naar de opvang. N had discozwemmen vanochtend en vanmiddag inhaalles paardrijden, ik zit nu in de kantine. We hebben lekkage onder het huis (regenpijp afgebroken ), dus man is met een pomp bezig en gaat het zelf repareren. Ik heb de knutselspullen en speelgoed van de kinderen uitgezocht; 3 zakken gaan naar de Kringloop, 2 zakken bij het vuilnis. Ruimt heerlijk op zo
Aan het werk, en het is zo'n hysterisch drukke dag. Even allemaal rustig aan tafel nu en een crackertje en komkommer eten.
Naar werk geweest van 9 tot 13. Ze hebben de vloer van mijn lokaal schoongemaakt dus alle meubels stonden aan 1 kant. Alles weer goed gezet en voorbereidingen en administratie gedaan. Had alle 4 de kids mee en die hebben zich prima vermaakt. Vanmiddag lekker rustig aan gedaan en vanavond zet ik een serie op.
Lig lui met de jongste op de bank. Heb de hele dag gewerkt, deel van de kerstversiering opgeruimd, gekookt, tafel uit elkaar gehaald en nieuwe tafel neergezet. Probeer zo nog even de oudste 2 naar bed te jagen.
Ik was verschrikkelijk moe na deze werkdag, en van plan om helemaal niets meer te doen, maar nog even een laagje op de deuren van zoons kast gedaan en ook zn traktaties in elkaar gezet Nu nog even zitten.
Weekend! Ondanks een slechts 3-daagse werkweek deze week, wel weer aan toe. Is toch altijd weer wennen na een vakantie De kinderen slapen nog lekker. Man ook, maar die zal er zo uit moeten omdat hij (thuis) moet werken. Denk dat ik de kinderen na het ontbijt meeneem naar een indoor speeltuin. Geen zin om de hele dag in/rond het huis te hangen. Verder vooral heel veel zin in morgen want dan mogen we weer puppy knuffelen Nog 3 weken tot we hem definitief mogen ophalen, spannend!!
Vanmiddag ga ik overleggen of ik wel of niet opgenomen ga worden, dus super spannend. Ik ben daags voor kerst, na weken niet lekker in mijn vel te zitten, helemaal ingestort. Dus nu gaan we stappen zetten.