Lig nog in bed, moet er zo echt uit. Jongste heeft straks 2 hockeywedstrijden. Verder nog geen plannen staan.
De mannen zijn naar een hockeywedstrijd. En ik bereid ondertussen een verjaardag voor, want we vieren die van de jongste vandaag.
@tuc Gefeliciteerd! Hier vandaag langzaam opstarten vanmiddag een vormsel en feest. Morgen nog een verjaardag en dan is het weekend weer voorbij.
Oudste is naar zwemles geweest en heeft zo een kinderfeestje. Man gaat boodschappen doen met de jongste en ik aan de schoonmaak.
Eerst even met dochter de stad in. Daarna boodschappen, koken enz. Vanavond lekker op de bank Weet ik Veel kijken.
Nog steeds 2 zieke kinderen op de bank dus wederom dagje niks. Zijn allemaal ook moe want het extreme hoesten van de jongste houd iedereen wakker
Mentaal voorbereiden op tetris met kasten op de 1e verdieping. R zn kamer ff houdini /klimgeit proofen.
Lekker helemaal niets, tis weekend! Kinderen hebben behoefte aan bijkomen van eerste schoolweek, oudste slaapt nog, jongste hoorde ik half uur geleden naar beneden gaan. Oudste heeft binnenkort toetsweek dus zal wel gaan leren alhoewel ze eigenlijk al klaar is. Jongste mag ook lekker bijkomen vandaag en heeft morgen zijn laatste kindercollege in het Airbornemuseum dus ik hang daar morgen 1.5 uur rond. Vanavond wie is de mol kijken en morgen de documentaire van bassie en adriaan.
Lekker uitgeslapen, straks met de jongste naar het dorp om een kadootje voor een vriendinnetje te kopen ivm feestje. Nog even naar de bouwmarkt om pluggen te kopen om een tv op te hangen bij oudste dochter in haar kamer, dit mag mijn man doen. Schilderijen ophangen, misschien nog iets bakken vandaag en vanavond nog een verjaardag van zwager. Verder zo min mogelijk
Vaatwasser leeggehaald, vuilnis opgeruimd, man is met dochter buiten bezig. En dadelijk nog even alle rekeningen betalen. Daarna willen we ergens gaan wandelen
Ik heb getetrist met de kerstversiering Nu dit gevaarte nog buiten zien te krijgen zonder ongelukken. En ik vermoed dat stofzuigen daarna ook een heel klein beetje nodig is Maar rustig aan. Moet me niet teveel inspannen. Man en kinderen zijn intussen naar toverland.
Als je trouwens een oud dekbedovertrek hebt. Die eroverheen trekken en dicht en dan zo je huis uit. Scheelt enorm in naalden!
Lekkere rustige ochtend hier. Vanmiddag met de oudste twee naar een verjaardag en daarna bedenken wat we volgende week met de verjaardag van de middelste gaan doen!