Verrot op de bank. Vanmorgen om 6 uur terug gevlogen naar nederland. Werden om 2 uur opgehaald bij het hotel dus nachtje doorgetrokken. Nu hard vechten tegen de slaap om niet in een verkeerd ritme te komen.
Werken tot 13:00 uur. C naar het feestje brengen van der beste vriendin. Einde van de middag de jongste 2 ophalen van de opvang en bso. Weer op tijd eten. Mijn broertje haalt C op en komt dan op de kleintjes passen. Wij hebben weer avondvierdaagse.
Vandaag laatste dag avondvierdaagse. Ma: 15 met dochter Di: 10 met zoon Wo: 15 met dochter Do: 10 km met andere zoon Mijn man loopt alle dagen 5 met de 2 jongsten
ZO naar de ergotherapeut. Vanmiddag met dochter naar de tandarts en vanavond sporten. Tussendoor ergens mijn paard nog zien te rijden. Drukke dag dus.
Kids zijn op schoolreisje. Ik heb al gewerkt, zo nog even wat afmaken. Alvast lasagne maken. Vanmiddag heeft dochter een proefuurtje bij een koor, dus dan kan man de lasagne afbakken. Wij zijn pas 6 uur weer terug. Als ze het leuk vindt wordt dat de standaard.
Jongste zijn op schoolreisje, overal ramen lekker gezeemd, boodschappenlijstje gemaakt, vanavond vrouwenvereniging.
Ik heb eindelijk maar eens de hoogslaper van oudste op marktplaats gezet. Garage moet nodig opgeruimd worden. En maandag komt de nieuwe vrieskast. Dus dit weekend moet het gebeuren. (Komt in de garage te staan).
Vandaag even chillen. Namiddag de kindjes naar schoonouders brengen en wij hebben een feestje vanavond
We gaan zo naar de stad. Hebben niet perse iets nodig maar toch even kijken en samen ergens koffie drinken. Vanmiddag waarschijnlijk wat klussen in huis. Jongste gaat logeren en wij gaan met de oudste naar de Mac. Vanavond voetbalavond begreep ik dus ik duik er vroeg in. Morgen werken.
Vandaag vrij weinig. Man is net met de oudsten naar zwemles. Ik ben met de jongste thuis, mijn vader komt zo gezellig op de koffie (vaste prik op zaterdagochtend, even bijkletsen ) Verder niets op de planning vandaag. Beetje in en om het huis rommelen. Morgen gaan de kinderen bij m’n schoonouders spelen. M’n man en ik gaan dan met onze hond naar een hondencafé Ook dan de rest van de dag vrij weinig, denk ik (hoewel m’n man nog wat klusjes op z’n planning heeft, geloof ik). Lekker lui weekend
Moeder/dochterdag vandaag met de jongste. We gaan shoppen in een andere stad en vanavond patat eten. Zin in.
Das altijd een goede stok achter de deur. Ik ben mijn bibliotheek toonbaar aan het maken (was stortplaats geworden van van alles en nog wat). Dinsdag komt een nieuwe vriendin van dochter en die werkt in een boekwinkel dus mijn eer te na om dan niets te kunnen showen natuurlijk. En dochter wil op dezelfde verdieping de Legostad laten zien dus daar moet ook nog even wat puingeruimd worden. Maar dat is de speelkamer dus dat komt minder nauw. Man is vandaag met jongste naar Hellendoorn dus ik heb even de handen vrij.
Ik zit in de trein richting m'n ouders, samen met de kinderen voor de verjaardag van m'n vader. Een hele belevenis want is echt jaaaren geleden dat ik met de trein gereisd heb. Het is maar een kleine afstand dus goed te doen Man komt later vandaag ook onze kant op met de auto.